Jump to content

Hoogtemeter


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo!

Ik heb nu een hoogtemeter gemaakt:

public RefreshAltitudeMeter(playerid)
{
new playervehicleid;
new Float:x, Float:y, Float:z;
	if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
    playervehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
	GetVehiclePos(playervehicleid, x, y, z);

    format(string, sizeof(string), "Altitude: %f meters", z);

    TextDrawSetString(Altitudemeter, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Altitudemeter);
    }
    else
    {
    	TextDrawHideForPlayer(playerid, Altitudemeter);
       return 1;
    }
return 1;
}

Alleen het probleem is nu dat er bijvoorbeeld 100.0000000 staat. Hoe kan ik die decimalen achter de punt afronden naar een getal met 2 decimalen achter de punt dus bijvoorbeeld 100.00?

Bewerkt: door Johannetje2
Geplaatst: (bewerkt)

%.2f

Super bedankt!

EDIT:

Als er meer spelers in zitten, gooit hij alle hoogtes door elkaar. Ik krijg dus ook die van anderen te zien :S

Hoe kan ik dit oplossen?

EDIT 2:

Ligt het aan die string?

Bewerkt: door Johannetje2
Geplaatst:

%.2f

Super bedankt!

EDIT:

Als er meer spelers in zitten, gooit hij alle hoogtes door elkaar. Ik krijg dus ook die van anderen te zien :S

Hoe kan ik dit oplossen?

EDIT 2:

Ligt het aan die string?

Iemand?

Geplaatst:

Je kan dit proberen: new playervehicleid=-1; of anders die buiten de functie te plaatsen. Het komt bij mij soms ook wel voor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...