Johannetje2 Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 (bewerkt) Hallo! Ik heb nu een hoogtemeter gemaakt: public RefreshAltitudeMeter(playerid) { new playervehicleid; new Float:x, Float:y, Float:z; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { playervehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehiclePos(playervehicleid, x, y, z); format(string, sizeof(string), "Altitude: %f meters", z); TextDrawSetString(Altitudemeter, string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Altitudemeter); } else { TextDrawHideForPlayer(playerid, Altitudemeter); return 1; } return 1; } Alleen het probleem is nu dat er bijvoorbeeld 100.0000000 staat. Hoe kan ik die decimalen achter de punt afronden naar een getal met 2 decimalen achter de punt dus bijvoorbeeld 100.00? Bewerkt: 10 april 2011 door Johannetje2 Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 10 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2011 (bewerkt) %.2f Super bedankt! EDIT: Als er meer spelers in zitten, gooit hij alle hoogtes door elkaar. Ik krijg dus ook die van anderen te zien :S Hoe kan ik dit oplossen? EDIT 2: Ligt het aan die string? Bewerkt: 10 april 2011 door Johannetje2 Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 11 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2011 %.2f Super bedankt! EDIT: Als er meer spelers in zitten, gooit hij alle hoogtes door elkaar. Ik krijg dus ook die van anderen te zien :S Hoe kan ik dit oplossen? EDIT 2: Ligt het aan die string? Iemand? Reageren
Megadreams Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Je kan dit proberen: new playervehicleid=-1; of anders die buiten de functie te plaatsen. Het komt bij mij soms ook wel voor. Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Zo te zien heb je je antwoord al. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=248000 Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 11 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Zo te zien heb je je antwoord al. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=248000 Nja, het werkt niet. Maar zoals je kan zien is mijn engels niet echt geweldig, haha. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Ik ben al geholpen op het forum van Sa-mp. Maar nogmaals, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.