-1337- Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 (bewerkt) Ik kwam een trailer tegen over een game die echt zo fokking grappig is omdat het op nergens slaat xD. Dus heb ik maar een topic gemaakt die niet gedient is om te spammen of zo, maar om wat te kunnen lachen. Ik trap af. Bewerkt: 10 april 2011 door -1337- Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Die van Battlefield Heroes is wel geinig ja. Alleen dat punt waarop ze zeggen dat je hem niet illegaal hoeft te downloaden en dan gewoon The Pirate Bay als voorbeeld nemen is ook wel mooi. Deze vind ik ook wel erg droog gemaakt. http://www.youtube.com/watch?v=H5dfeQ53Yok En de makers van Duke Nukem kunnen ook een trieste mededeling op een mooie manier aankondigen. Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 0:40 begint het echt fucking droog te worden Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Ik kwam een trailer tegen over een game die echt zo fokking grappig is omdat het op nergens slaat xD. Dus heb ik maar een topic gemaakt die niet gedient is om te spammen of zo, maar om wat te kunnen lachen. Ik trap af. Toen ik het begin zag dacht ik; " Oh, ik denk misschien iets als Jurassic Park Operation Genessis. Maar toen ik dat hakenkruis zag ging het fout Reageren
commando Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 http://www.gametrailers.com/video/investment-opportunity-portal-2/712028 bij Portal 2 trailers lig ik ook in een deuk Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 6 mei 2011 Rapport Geplaatst: 6 mei 2011 Die zijn ook altijd heel geestig Reageren
Basssss Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 (bewerkt) Humans can not be trusted. De Portal 2 trailers zijn inderdaad best grappig, maar het is ook een verdomd grappig spel, of niet soms? Bewerkt: 9 mei 2011 door Basssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.