Jump to content

GTA IV start niet op...


v.c. gangster

Recommended Posts

Hallo,

Zoals misschien al bekend...

Ik kan al een poos GTA IV niet meer opstarten en verwijderen.

Bij het opstarten:

Via welke manier dan ook...

Ik krijg altijd dat zwarte schermpje (Opdrachtpompt), die na een paar seconden weer verdwijnt, maar daarna gebeurt er niets meer.

Tijdens dat zwarte schermpje hoor ik wel dat de disk draait.

Bij het verwijderen:

Eerst dat schermpje dat ie het herstel/verwijderings-proces aan het voorbereiden is.

Dan krijg ik het bericht: ''Your system is incompatible with %P.

Please follow the link for more information. ''

Daaronder staat een ''link'' van Microsoft die geen doorverwijzing heeft.

Ik kan het wegklikken door op 't kruisje of op ''Finish >'' te klikken.

Nu kan ik het spel dus niet spelen, maar dus ook niet verwijderen.

Die ''%P'', zal dat met Windows XP te maken hebben?

Zo ja --> Dan snap ik het niet, want ik gebruik W7 Ultimate.

In de tijd toen ik het nog kon spelen, kon ik met alle settings op ''High'' spelen zonder haperingen.

Mvg.

V.C. Gangster

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je mods geïnstalleerd dat het na de tijd opeens niet meer werkte? Probeer die anders dan even te verwijderen. Heb je verder nog dingen aangepast etc?

Ik had de Simple Native trainer erbij zitten.

Maar die is er nu allang uit.

Dat opdrachtprompt-schermpje is een probleem dat wordt weggewerkt na een patch te installeren. Download en installeer dus eens de laatste patch. ;)

Dat heb ik al meerdere malen als antwoord gekregen.

Oftewel: Die heb ik al regelmatig opnieuw gedownload en geïnstalleerd, zonder enige vooruitboeking.

Nja, ik zal nog eens proberen.

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

EDIT:

Ik weet niet of de installatie ervan goed is gegaan, maar de opdrachtprompt blijft nu wel weg. :tu:

Alleen een ander probleem...

Nu krijg ik wel telkens dat inlog-scherm van Rockstar Games, dat is opzich geen probleem, maar daarna gebeurt er helemaal niks.

Start dus nog steeds niet op.

Bewerkt: door v.c. gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee hoe hetvolgende is gebeurd, ik heb gisteren alleen die nieuwste update geïnstalleerd...

Ik kon gisteravond na die update GTA IV nog niet verwijderen, maar vanmiddag lukte het me.

Ik ben nu bezig met de herïnstallatie. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA IV het nog steeds niet doet, probeer het dan eens met CCcleaner. Hier kun je CCcleaner downloaden, http://www.piriform.com/ccleaner Download CCcleaner, pak het uit met bijvoorbeeld Winrar. En haal dit programmatje door je GTA IV folder heen, dit zou wellicht kunnen helpen. Succes verder!

Dit heb ik een paar week terug ook al geprobeerd, maar dat is al zo lang geleden, als ik zometeen alsnog problemen tref, haal ik CCcleaner er maar weer doorheen.

Bedankt alvast voor de moeite. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA IV het nog steeds niet doet, probeer het dan eens met CCcleaner. Hier kun je CCcleaner downloaden, http://www.piriform.com/ccleaner Download CCcleaner, pak het uit met bijvoorbeeld Winrar. En haal dit programmatje door je GTA IV folder heen, dit zou wellicht kunnen helpen. Succes verder!

ik heb ook ccleaner maar hoe moet je dat doen dat programmatje door je gta IV folder halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als GTA IV het nog steeds niet doet, probeer het dan eens met CCcleaner. Hier kun je CCcleaner downloaden, http://www.piriform.com/ccleaner Download CCcleaner, pak het uit met bijvoorbeeld Winrar. En haal dit programmatje door je GTA IV folder heen, dit zou wellicht kunnen helpen. Succes verder!

ik heb ook ccleaner maar hoe moet je dat doen dat programmatje door je gta IV folder halen?

Ga aller eerst naar cleaner tab, open daarna CCcleaner om programma's in dit geval GTA IV te verwijderen door het met CCcleaner te uninstallen.

Je GTA IV folder zit tevens in de map, C:/gebruikers/gebruikersnaam/AppData/Local/Rockstar Games/GTA IV Haal daar CCcleaner door heen, succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Als GTA IV het nog steeds niet doet, probeer het dan eens met CCcleaner. Hier kun je CCcleaner downloaden, http://www.piriform.com/ccleaner Download CCcleaner, pak het uit met bijvoorbeeld Winrar. En haal dit programmatje door je GTA IV folder heen, dit zou wellicht kunnen helpen. Succes verder!

ik heb ook ccleaner maar hoe moet je dat doen dat programmatje door je gta IV folder halen?

Ga aller eerst naar cleaner tab, open daarna CCcleaner om programma's in dit geval GTA IV te verwijderen door het met CCcleaner te uninstallen.

Je GTA IV folder zit tevens in de map, C:/gebruikers/gebruikersnaam/AppData/Local/Rockstar Games/GTA IV Haal daar CCcleaner door heen, succes!

ok zal eens proberen alvast bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...