Jump to content

MSN probleem.


PrioX

Recommended Posts

Hallo :)

Sinds gister heb ik een nieuwe PC. Ik heb nu alleen een probleem met MSN. Het probleem is namelijk dat iedereen offline staat in mijn vriendenlijst. Ik heb het even nagevraagd aan mijn vrienden en die zeiden dat ze gewoon online stonden, Het probleem is dus dat iedereen offline staat, maar dat niet zijn.

Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen? :)

Alvast bedankt! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je niet per ongeluk op "Offline weergeven voor vrienden" geklikt? Dit doe ik ook wel eens , en dan lijken ze allemaal offline maar zijn het niet.

Ik heb even gekeken, en ik sta gewoon online voor al mijn vrienden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heeft je geblokt! :cry:

Waarschijnlijk heb jij iedereen geblokt. Dit is niet erg, schizofreni dit komt door een probleem dat MSN soms heeft. Ik heb het ook gehad, dat iedereen opeens in de blokkeren lijst zit. Dat kun je recht te zetten door het volgende te doen:

1. Ga naar de opties

2. Ga naar de keuze: Privacy

3. Als het goed is, zie je iedereen bij Geblokkeerd zitten.

4. Pak een zakkie chips en een blik cola, want dit gaat lang duren.

5. Bij iedereen die er staat moet je selecteren en dan op '« Accepteren' klikken.

Link to comment
Delen op andere websites

even offtopic, maar de nieuwste MSN zuigt vind ik. De oudere versies zijn veel overzichtelijker en makkelijker in gebruik. Die hebben die fratsen en onnodige instellingen van die nieuwe msn niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zowat een soortgelijk probleem..

Heb een nieuw MSN aangemaakt, en heb de contacten van mijn oud MSN 'geïmporteerd' via Contacts >> Import Contacts (CSV File). Enkel ik heb de contacten staan, maar zij mij niet, zelfs in mijn gewone Messenger staat heel de rij 'Contacten' leeg. Het bovenstaande van Ikt heb'k al uitgeprobeerd, maar dat helpt niet.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...