Jump to content

laatste snapshot

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik kan de laatste snapshot niet vinden.. Kan iemand me helpen om mijn snapshot te vinden? Op mijn savegame graag. Ik wil verder graag mijn save game hier op zetten, maar ik weet niet hoe. En verder denk ik dat ik snapshot nummer 5 niet kan vinden, omdat hij er niet is :S?

Hier staat snapshot nummer 5

http://www.myepsilon.org/maps/gtasa_snapshots_map.png

Alvast bedankt voor uw antwoord!

Groet,

Zaishen

Geplaatst: (bewerkt)

Aan de overkant van de torens op het bedrijventerrein ligt een lang en laag winkelcentrum met een luifel ertussen. De snapshot zit boven deze luifel. De foto is prima te maken terwijl je met je rug naar de torens staat, vlak voorbij het watertje.

Bewerkt: door Jesperkaj
Geplaatst:

Aan de overkant van de torens op het bedrijventerrein ligt een lang en laag winkelcentrum met een luifel ertussen. De snapshot zit boven deze luifel. De foto is prima te maken terwijl je met je rug naar de torens staat, vlak voorbij het watertje.

Klopt, maar het is niet gelukt :( Ik kon hem niet vinden.. Heb ook op YouTube gekeken waar de snapshot precies lag. Maar kon het nog steeds niet vinden.. Kan iemand me aub helpen ?

Alvast bedankt!!!!!!!

Geplaatst:

Laat ik nou momenteel met exact hetzelfde zitten. Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Het schijnt dat sommige spellen een bug hebben dat deze (even een linkje naar de snapshot op WikiGTA) niet te zien is. Er zijn leden die adviseren om dan op ongeveer die plek gewoon enkele snapshots te maken en dat je hem dan wel krijgt. Ik moet het zelf ook nog eens proberen, maar als het is gelukt laat ik dat weten. En als jij hem zo eerder vindt, hoor ik het graag.

Geplaatst:

Laat ik nou momenteel met exact hetzelfde zitten. Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Het schijnt dat sommige spellen een bug hebben dat deze (even een linkje naar de snapshot op WikiGTA) niet te zien is. Er zijn leden die adviseren om dan op ongeveer die plek gewoon enkele snapshots te maken en dat je hem dan wel krijgt. Ik moet het zelf ook nog eens proberen, maar als het is gelukt laat ik dat weten. En als jij hem zo eerder vindt, hoor ik het graag.

Ik heb geprobeerd wat je zei maar het lukt me nog steeds niet.. :( Ik had een stuk of 5x in de lucht foto's gemaakt. Maar geen 1 was raak geschoten.. Kan iemand me nog helpen?

Geplaatst:

Dit probleem heb ik ook gehad, alleen dan bij de snapshot onder de brug vanaf Easter Bay Airport. Na heel veel keer er geweest te zijn verscheen hij op een gegeven moment tog.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...