Royboow Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 (bewerkt) Colorfull: Samus: Captain America: Splinter cell iets minder als de andere maar toch de moeite waard Raten maar Bewerkt: 12 april 2011 door Royboow Reageren
idrii6666 Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Mooi gedaan... Vindt ze mooi.. Geef ze een 8/10 als we er punten zouden opgeven tuurlijk... Zeker capitein america die vindt ik mooiste.. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Wat mij bij al je werkjes opmerkt, is dat de plaatsing van je tekst vreemd is, ook je gebruikte fonts passen niet bij het geheel. Je moet ook leren je effecten iets anders te combineren, het ziet er uit of je je patterns er gewoon klakkeloos hebt opgekwakt voor wat extra opvulling. Ik zie wel dat je weet hoe je de focus op een bepaald deel van je sigs kan zetten door je negatieve ruimte goed te benutten. (muv metroid sig) Om te verbeteren raad ik aan om je text met een bijpassend lettertype een stuk dichter bij je render te zetten, zodat je aandacht niet gelijk valt op de text, maar op de render met effecten er omheen. Ook moet ie leren je patterns gedoseerd of gewoon niet te gebruiken, het vreet diepte weg van het geheel als je het klakkeloos blijft gebruiken. Succes. Reageren
Royboow Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Wat mij bij al je werkjes opmerkt, is dat de plaatsing van je tekst vreemd is, ook je gebruikte fonts passen niet bij het geheel. Je moet ook leren je effecten iets anders te combineren, het ziet er uit of je je patterns er gewoon klakkeloos hebt opgekwakt voor wat extra opvulling. Ik zie wel dat je weet hoe je de focus op een bepaald deel van je sigs kan zetten door je negatieve ruimte goed te benutten. (muv metroid sig) Om te verbeteren raad ik aan om je text met een bijpassend lettertype een stuk dichter bij je render te zetten, zodat je aandacht niet gelijk valt op de text, maar op de render met effecten er omheen. Ook moet ie leren je patterns gedoseerd of gewoon niet te gebruiken, het vreet diepte weg van het geheel als je het klakkeloos blijft gebruiken. Succes. Ik zal er op letten en deCaptain America verbeteren door de tekst te verbeteren en de patterns er zo veel mogelijk af te halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.