Jump to content

Welke No-CD crack gebruiken ?


Cherrim

Recommended Posts

Ik weet het niet zeker, Maar volgens mij is het verboden om over zulk soort zaken op dit forum te praten.

We mogen je dan ook helaas niet verder helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de mediamarkt verkopen ze hele goeie cracks. Ongeveer 25€ en je hebt er al 1.

Ik heb vanmiddag de: The Complete Edition gekocht kan het bewijzen... Maar ik haat het geluid van de DVD-Speler. Vandaar dat ik no-cd cracks installeer. Ik heb tevens er al 1 gevonden. Mochten jullie nog bewijs moeten hebben kan ik dat regelen dat ik hem vanmiddag gekocht heb.

Foto's:

2qslymt.jpg

v2z5v8.jpg

Aangezien ik er al een heb en bewijs heb getoond dat ik een originele gekocht heb kan deze close. Zie nieuwe topic voor ander probleem!

Bewerkt: door Cherrim
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals reeds gemeld is het vragen en hulp bieden ter zake no-CD-cracks op het forum niet toegestaan en ik sluit dan ook het topic. Ik geloof overigens best dat je het spel legaal hebt hoor, maar de regel geldt nu eenmaal voor alles en iedereen dus vandaar dit slot.....

Link to comment
Delen op andere websites

Even ter toevoeging. Je kan natuurlijk wel altijd een topi aanmaken hoe je het lawaai/resonatie van je DVD speler oplost, want dat kan wel op legale en meerdere manieren.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...