Jump to content

sloom


Mathieu5

Recommended Posts

Er komt binnenkort een andere laptop. ik zit te denken een een alienware.. is dat wat?? in hoeverre is die al snel verouderd, game spec. gezien dan.

of kan ik dan beter gewoon een desktop kopen aangezien je die kan blijven updaten..

Alienware heeft een paar goede gamelaptops, maar een desktop zal altijd goedkoper én sneller blijven. Als je nu een desktop van 700 euro koopt kan je er waarschijnlijk 3-4 jaar mee gamen. Koop je een laptop van 1000 euro dan is die binnen een dik jaar al outdated.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou ik voor een desktop pc gaan.. Op een laptop gamen is zoiezo al niet zo handig, bovendien is een alienware ontzettend duur en kun je voor die prijs en hele goeie quad core pc in elkaar zetten!

Link to comment
Delen op andere websites

RAM

Recommended: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)

You Have: 3.0 GB

PASS

Recommended = Wat je NOG nodig hebt.

Jij hebt 3.0 GB

Je moet nog hebben : 2 GB ;)

Defragmenteer ofzo eens.

Misschien helpt dat.

(RAM = Random Asses Memory)

Met Windows XP jeb je nog 2 GB nodig.

En met Windows Vista heb je nog 2.5 GB nodig.

Groetjes Prokula.

(Ps. Ik weet niet of ik het goed begrepen heb over RAM Maar dat hoor je wel in andere reacties)

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

(Ps. Ik weet niet of ik het goed begrepen heb over RAM Maar dat hoor je wel in andere reacties)

Je hebt het inderdaad niet goed begrepen. Je hebt 2 of 2.5 GB nodig om GTA IV te kunnen spelen, volgens de systeemeisen. Hij heeft 3 GB, dus voldoende.

Maar zijn videokaart en processor zijn te zwak.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...