Jump to content

Verzoek namens de IV-crew


Jacky-2007

Recommended Posts

Beste forummer,



Gezellig dat je langs komt waaien in het IV: General, ook al is het niet altijd meer even druk hier, gelukkig zijn we met genoeg "die hard" fans over om het hier gezellig te houden. Af en toe worden er leuke ontspannen topics gestart, en de quiz doet het ook nog steeds bijzonder goed. :tu:

Het is ons opgevallen dat er hier nogal regelmatig vragen worden gesteld met een technisch tintje. We verhuizen ze met regelmaat naar IV: Technische Problemen. Dat is dan ook de reden voor mij om dit bericht te schrijven; veel van de technisch onderlegde forumleden zijn wel geabonneerd op het Technische Problemen forum om vraagstellers te helpen, maar niet op IV: General. Simpelweg omdat ze daar geen technische vragen verwachten.

Dus bij deze de oproep om allemaal, ook al is het wat rustiger momenteel op het forum, wel je vragen en topics op de juiste plek te plaatsen. Op die manier blijft de boel overzichtelijk en duidelijk. :tu:

Namens de crew van de IV-fora veel forum-plezier gewenst,

Jacky-2007

PS.: Dan nog een kort bericht van de verhuisservice. :puh:

Vandaag verhuisd naar IV: Technische Problemen:

Forumleden en topicstarters, door op bovenstaande links te klikken komen jullie bij de topics uit in IV: Technische Problemen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen er voortaan ook topics die slotjes hebben gekregen verwijderd worden? Als ze toch nutteloos zijn gooi ze dan meteen weg vindt ik. Zo blijft het ook overzichtelijker.

Ik vind dat ze niet moeten verwijderd worden. Als je iets niet weet hoef je geen nieuw Topic aante maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...