Bassieboy35 Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Hallo, Gisteren kreeg ik een bericht als ik internet explorer 9 wou downloaden dat heb ik gedaan maar ik wou net in de chat maar hij doet het niet hij zegt dan 'U kunt niet terug gaan naar gta forum. Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld, omdat er een blijvend probleem is met de website.' Iemand een oplossing bijvoorbaard dank mvg bassieboy35 Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Misschien even de compatibiliteitsmodus aanzetten in IE? Dat gebroken papiertje rechts langs de adresbalk. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2011 (bewerkt) Oke heb het gedaan en hij doet het maar het slaat nergens op nu zeg hij dat ik een te oude web browser gebruikt terwijl internet explorer 9 nieuw is maar ik zit inderdaad aan een andere browser te denken. Iu doet me internet het ook niet meer zo goed de teksten staan verkeerd. Bewerkt: 11 april 2011 door bassieboy35 Reageren
R-fl3x Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Ik zou als ik jou was gewoon Firefox gaan gebruiken. Helemaal compatibel met GTAforum, heb geen problemen ermee in de chat, kun je volledig naar smaak aanpassen met thema's... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Ok zou er morgen even naar kijken. Reageren
TomFurga Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Ik ben zojuist de chat in geweest met IE9, geen probleem en ook geen compatibiliteitsmodus nodig gehad. IE9 met Windows 7, mocht het van belang zijn. Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Gebruik je de 64-bits versie van Internet Explorer? Zo ja, probeer het eens met de normale (32-bits) versie. Bij mij springt in 64-bits de chat er ook uit, terwijl het in de 32-bits versie gewoon werkt. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 14 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Waar kan je dat zien? misschien een beetje domme vraag maar nou ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.