Cherrim Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 Nou ik wil dus ook eens gaan beginnen met het modden van GTA IV. Welke programma's en tools heb ik nodig om de basic (SpeedoMeter, Auto's, Wegen, (Evt. CLEO mods als die er hier ook weer zijn)) SparkIV heb ik inmiddels al gevonden maar weet dan nog niet waar ik moet zijn etc. Is er iemand die wat zeer goede HowTo's/Tutorials heeft ?? Thanks Reageren
Mythbuster Geplaatst: 11 april 2011 Rapport Geplaatst: 11 april 2011 (bewerkt) Kijk eens bovenaan de pagina... GTAGames.nl advertentie Belangrijke modding topics :: Mod aanvragen :: Ik zoek een mod :: Master Tutorial List :: Bestanden aanvraag :: Eigenlijk vind ikd at daar ook nog bij hoort te staan: "Ik wil leren modden"... Bewerkt: 11 april 2011 door Mythbuster Reageren
Cherrim Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Thanks, heb het gevonden. Alleen merkte dat mijn gta het niet meer deed door dat ik eerst 1.7 patch had gedaan daarna de 1.4 en toen de .asi spullen erin had gezet en daarna een auto mod. Ben nu bijna klaar met opnieuw gta installeren en dan alleen patch 1.4 erop te zetten en alles opnieuw proberen. Weet je toevallig ook iets over het gerucht van een Xbox 360 controller als gamepad @GTA IV PC ? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Yep dat gebruiken er zo veel... Moet je even Googlen hoe dat precies gaat Reageren
Cherrim Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2011 Zojuist GTA IV opnieuw erop gezet en patch 1.4 geinstallerd en een Mercedes CL63 erin gezet van NIKE. Die werd ook geleverd met de nieuwe handling en VEHICLES. Alleen kan ik de handling.dat niet editen.. Ja kan wel alleen opslaan kan niet zegt W7 dat het alleen lezen is. De VEHICLES kan wel. Dit heb ik geprobeerd aan te passen omdat de handling echt rampzalig is ingame zonder dat je hem aanpast. Ik heb dus geprobeerd hem eerst als .txt op te slaan en de orignele even ergens anders op te slaan en daarna de extentie naar .dat verranderd. Maar de handling blijft rampzalig. Weet je hier ook een oplossing voor ? Verder heb ik de .asi files: dsound.dll/EFC20FIX.asi/FileCheckFix.asi/g2mhook.dll/ScriptHook.dll en ScripthookDotNot.asi in me root gegooit en daarbij de Ingame Trainer 1.9 met die bestanden geplaatst maar als ik dan F1 ingame druk gebeurd er niks ?? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 'K zou op je hele GTA IV map eens 'Alleen lezen' uitvinken, inclusief bestanden die daarin staan... Had je zelf ook wel kunnen bedenken gok ik. Verder staan er heel veel tutorials hierover op dit forum... En nee, ik ga je helaas geen links geven, aangezien ze nogal makkelijk te vinden zijn Daarbij is de originele handling makkelijk te doen, ik rij er zelf vaak genoeg mee, je moet gewoon even wennen. Als je dit al moeilijk vind, wacht dan maar totdat je gemodde handlinglines gebruikt, die zijn vaak veel moeilijker. Een San Andreas-achtige handling lijn zul je vrijwel niet vinden voor dit spel. Reageren
Cherrim Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2011 'K zou op je hele GTA IV map eens 'Alleen lezen' uitvinken, inclusief bestanden die daarin staan... Had je zelf ook wel kunnen bedenken gok ik. Verder staan er heel veel tutorials hierover op dit forum... En nee, ik ga je helaas geen links geven, aangezien ze nogal makkelijk te vinden zijn Daarbij is de originele handling makkelijk te doen, ik rij er zelf vaak genoeg mee, je moet gewoon even wennen. Als je dit al moeilijk vind, wacht dan maar totdat je gemodde handlinglines gebruikt, die zijn vaak veel moeilijker. Een San Andreas-achtige handling lijn zul je vrijwel niet vinden voor dit spel. Inderdaad had het eigenlijk zelf kunnen bedenken haha. Tevens is het had ik de Moonbeam aangepast. Alleen al als ik met 15% gas door een bocht ga gaat die al op ze'n kop echt irritant. Daarna nog een NL Politie auto (audi) erin gezet die was gewoon goed met nl sirene etc. Zal straks even verder kijken nu werken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.