Jump to content

Tommy Vercetti in GTA SA?


520860

Recommended Posts

Hallo allemaal,

kwil het toch even kwijt hier. Ergens op een gta-website kwam ik een stukje tegen waarin stond dat Tommy Vercetti zou worden achtervolgd door de politie. Hij zou in een auto zitten en drive-by's uitvoeren. Dit alles moet te zien zijn in de missie 555 We Tip. Ik geloof het eigenlijk niet, maar misgien weten jullie meer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dit lijkt mij dikke onzin. In geen enkele andere gta dan VC komt tommy voor.

De enige hoofdrolspelers die in andere gtas voorkomen:

Claude, Niko bellic, luis lopez, en johnny klebbitz

victor vance komt toch ook in 2 gtas voor? (vc en vcs)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt mij dikke onzin. In geen enkele andere gta dan VC komt tommy voor.

De enige hoofdrolspelers die in andere gtas voorkomen:

Claude, Niko bellic, luis lopez, en johnny klebbitz

victor vance komt toch ook in 2 gtas voor? (vc en vcs)

Klopt, maar sommige mensen geloven het nog niet aangezien Victor zijn uiterlijk erg verschilt tussen VC en VCS. In VC heeft hij een andere stem, donker haar hij is dunner. Sommigen denken dat het een andere broer was of dat het Victor helemaal niet was. Maar dit is nooit aangetoond.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt mij dikke onzin. In geen enkele andere gta dan VC komt tommy voor.

De enige hoofdrolspelers die in andere gtas voorkomen:

Claude, Niko bellic, luis lopez, en johnny klebbitz

victor vance komt toch ook in 2 gtas voor? (vc en vcs)

Klopt, maar sommige mensen geloven het nog niet aangezien Victor zijn uiterlijk erg verschilt tussen VC en VCS. In VC heeft hij een andere stem, donker haar hij is dunner. Sommigen denken dat het een andere broer was of dat het Victor helemaal niet was. Maar dit is nooit aangetoond.

R* heeft zelf gezegd dat 't Victor was volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

kwil het toch even kwijt hier. Ergens op een gta-website kwam ik een stukje tegen waarin stond dat Tommy Vercetti zou worden achtervolgd door de politie. Hij zou in een auto zitten en drive-by's uitvoeren. Dit alles moet te zien zijn in de missie 555 We Tip. Ik geloof het eigenlijk niet, maar misgien weten jullie meer.

Laatst eens die missie gedaan en ik kwam geen tommy tegen, laat staan eentje die achtervolgd werd door de politie. Onderweg van de doherty garage naar vank hoff in downtown zie je gewoon het gebruikelijke verkeer en dan zie je de auto waar die valet jongen in zit. 't is aangegeven met een rode pijl. Verder verloopt het net zoals beschreven op de wiki pagina. Eerste 2 auto's zijn random, derde is DA knakker. Je stapt daar in, rijdt naar je garage en dan weer terug. Je belt de tiplijn en dan komt de politie eraan. De DA is ook geen tommy, maar een random persoon.

Ik weet niet hoe die site eraan komt, maar het klopt in ieder geval niet. Of het is een grap van die site en dat ze iedereen er in willen laten tuinen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt mij dikke onzin. In geen enkele andere gta dan VC komt tommy voor.

De enige hoofdrolspelers die in andere gtas voorkomen:

Claude, Niko bellic, luis lopez, en johnny klebbitz

victor vance komt toch ook in 2 gtas voor? (vc en vcs)

En Tony Cipriani niet te vergeten hè, missiegever in III en hoofdpersoon in LCS.

Ook ik ben Tommy niet tegengekomen in die missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt mij dikke onzin. In geen enkele andere gta dan VC komt tommy voor.

De enige hoofdrolspelers die in andere gtas voorkomen:

Claude, Niko bellic, luis lopez, en johnny klebbitz

victor vance komt toch ook in 2 gtas voor? (vc en vcs)

Klopt, maar sommige mensen geloven het nog niet aangezien Victor zijn uiterlijk erg verschilt tussen VC en VCS. In VC heeft hij een andere stem, donker haar hij is dunner. Sommigen denken dat het een andere broer was of dat het Victor helemaal niet was. Maar dit is nooit aangetoond.

R* heeft zelf gezegd dat 't Victor was volgens mij.

Dat zou wel zo zijn ja, maar mensen geloven het nog steeds niet vanwege de verschillen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bullshit verzonnen verhaal... Puur en alleen verzonnen om goedgelovige mensen in de maling te nemen.

Begrijp me niet verkeerd, er zijn een hoop dingen in San Andreas die eruit gehaald zijn. Zoals de drugs die je moest oppakken na de Vagos gedood te hebben in Wrong Side Of The Tracks, of zoals de missie waarin je The Truth moest redden van FBI agenten, The Truth Is Out There. Maar bovenstaande is gewoon pure onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt mij dikke onzin. In geen enkele andere gta dan VC komt tommy voor.

De enige hoofdrolspelers die in andere gtas voorkomen:

Claude, Niko bellic, luis lopez, en johnny klebbitz

victor vance komt toch ook in 2 gtas voor? (vc en vcs)

Klopt, maar sommige mensen geloven het nog niet aangezien Victor zijn uiterlijk erg verschilt tussen VC en VCS. In VC heeft hij een andere stem, donker haar hij is dunner. Sommigen denken dat het een andere broer was of dat het Victor helemaal niet was. Maar dit is nooit aangetoond.

R* heeft zelf gezegd dat 't Victor was volgens mij.

Dat zou wel zo zijn ja, maar mensen geloven het nog steeds niet vanwege de verschillen.

Bovendien, Toni Cipriani verschilt ook erg veel in GTA III en GTA Liberty City Stories. Daarbij had R* er nog helemaal niet aan gedacht bij de ontwikkeling van GTA Vice City dat ze Victor Vance ooit een functie als protagonisten zou vervullen.. Dat verklaart de verschillen, het bericht van R* bevestigt het feit dat de man langs die smamen met Lance Vance de drugsdeal maakt (of zou maken) en Victor Vance één en dezelfde persoon zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...