Volgers 0 Fokke & Sukke hebben leren rijden met Grand Theft Auto Door Joriz, 12 april 2011 Bericht rapporteren Grand Theft Auto is al vaak geparodieerd op televisie. Gister was het in De Wereld Draait Door de beurt aan deze flauwe Fokke & Sukke-grap. http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/index.php%3Fid%3D627%26type%3D9010%26tx_varaflashplayer_xmlgenerator%5Bconfig%5D%3D9061%26tx_varaflashplayer_xmlgenerator%5Bembed%5D%3D1%26cHash%3D696679b35147612b351f0116db87da7f Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 12 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 april 2011 Best aardig maar het publiek kennende wat DWDD kijkt weten ze echt niet wat GTA betekent. Zeg, niet zo generaliserend, hè? Ik kijk bijna dagelijks DWDD, en je zou moeten / kunnen weten dat ik redelijk tot zeer vaak GTA speel.. Ik vond het wel een leuke, en deze toevallig gemist in DWDD. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 april 2011 Ik kijk ok best vaak DWDD om 8 uur dan zijn de grappige momenten en die zijn soms aardig grappig dat ik nog een tijd in deuk lig. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 12 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 april 2011 Ik kijk bijna dagelijks DWDD, en je zou moeten / kunnen weten dat ik redelijk tot zeer vaak GTA speel.. Same here. Gister niet gezien ivm werk, maar vind het wel een leuke afbeelding. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 april 2011 Leuk filmpje, moeder met kinderwagen aanrijden? Punten! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
hahah34 Geplaatst: 12 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 april 2011 Niet leuk, saai dus Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
PS3D Geplaatst: 12 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 april 2011 Niet leuk, saai dus Ja. Ik snap niet wat er leuk aan is. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 12 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 april 2011 Niet leuk, saai dus Ja. Ik snap niet wat er leuk aan is. Weet het al. Jullie hebben geen humor Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
hahah34 Geplaatst: 13 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 april 2011 Niet leuk, saai dus Ja. Ik snap niet wat er leuk aan is. Weet het al. Jullie hebben geen humor Of jij hebt een raar humor? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 13 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 april 2011 Niet leuk, saai dus Ja. Ik snap niet wat er leuk aan is. Weet het al. Jullie hebben geen humor Of jij hebt een raar humor? Als je Fokke en Sukke lang kent en goed snapt is het leuk Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 13 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 april 2011 Focke en sucke Ik snap het eigenlijk ook niet zo goed Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
haqa Geplaatst: 13 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 april 2011 gta neen beter death race. dat spel dat je 1000 punten krijgt als je een priester dood rijd. is gene zever menneke:) Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 13 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 april 2011 Ik snap hem wel, maar ik vind hem ook niet zo lollig. Hij had inderdaad beter Carmageddon kunnen gebruiken. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 april 2011 Deze blijft nog altijd geniaal. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 13 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 13 april 2011 @ kai Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
candesco Geplaatst: 15 april 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 15 april 2011 Nee, niet sterk en ook niet echt een verwijzing naar GTA. Als de tekenaar nu het welbekende bestuurder uit de auto gooien had genomen dan zou het een stuk beter zijn en meer passender. Het komt nu over als een stukje onwetendheid, niet wetende wat GTA nu precies is. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto is al vaak geparodieerd op televisie. Gister was het in De Wereld Draait Door de beurt aan deze flauwe Fokke & Sukke-grap.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/index.php%3Fid%3D627%26type%3D9010%26tx_varaflashplayer_xmlgenerator%5Bconfig%5D%3D9061%26tx_varaflashplayer_xmlgenerator%5Bembed%5D%3D1%26cHash%3D696679b35147612b351f0116db87da7f
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites