Jump to content

Samsung star qwerty vragen


zwierd

Recommended Posts

hallo. ik heb een samsung star qwerty en ik heb een vraag over het e-mailen. kost dit geld? zo ja, hoeveel? moet ik er ook voor op internet, dus dat het me ongeveer 50 cent per bericht kost?

en ook over messenger, dat is een programma wat erop staat, is geloof ik gratis, maar ik weet niet precies wat het inhoud. je kan er mee chatten enzo, maar ik weet niet met wie.. het programma heet trouwens palringo. kan ik hier allen met mensen chatten die ook dat programma hebben of is het een soort MSN/eBuddy? ook heb ik gehoord van de webbrowser opera mini, is dit ook een gratis programma? of is het gewoon een verfijnde browser?

Bewerkt: door zwierd
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit mobieltje ook al een tijdje.

Als e-mail wil versturen kost dat geld, want je doet dat via internet. Als je er een internet abbo bij hebt, dan is dit 'gratis'.

Jaah.. Dat palringo ben ik ook niet achter wat dat is. Dus ik doe er ook niks mee. Moet je ff verder vragen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo. ik heb een samsung star qwerty en ik heb een vraag over het e-mailen. kost dit geld? zo ja, hoeveel? moet ik er ook voor op internet, dus dat het me ongeveer 50 cent per bericht kost?

Zoals Leontjuuh-gta al zei dat kost geld. Hoeveel cent precies weet ik niet, hangt dacht ik ook af van de grootte van je email die je verstuurd. Als je vaak op internet zit bij je inbox en MSN toestanden en weet ik het wat allemaal dan kun je het beste gewoon internet erbij aanschaffen. Vaak kost dit een 10tje per maand, en heb je voor 500mb en soms 1gb aan internet (hangt af van je provider, bij Vodafone heb je de Blox service, ook zeer voordelig!).

en ook over messenger, dat is een programma wat erop staat, is geloof ik gratis, maar ik weet niet precies wat het inhoud. je kan er mee chatten enzo, maar ik weet niet met wie.. het programma heet trouwens palringo. kan ik hier allen met mensen chatten die ook dat programma hebben of is het een soort MSN/eBuddy?

Volgens de site van Palringo moet dat wel mogelijk zijn ja, toen ik dat had vond ik het maar een vaag programma, ik heb er ook weinig mee gedaan toen ik de star qwerty nog had. Tevens is dat programma gratis, maar het gebruik ervan kost geld (aangezien het via internet gaat!)

ook heb ik gehoord van de webbrowser opera mini, is dit ook een gratis programma? of is het gewoon een verfijnde browser?

Het downloaden van die webbrowser is gewoon gratis inderdaad, maar zodra je op het internet ermee gaat surfen kost het uiteraard geld. Persoonlijk had ik liever de standaard browser.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...