Jump to content

I love you


BoerBanaan

Recommended Posts

Best aardig. De effecten links zijn misschien iets te opvallend om zo apart van de render te zetten, het lijdt wat af. Tekst is wat pixelig, jammer. De border past er niet fantastisch bij, iets grijzer of lager opacity staat beter, denk ik. Verder vind ik het een mooie sig. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Juist! Qua effecten heb je hier mijn juiste snaar geraakt, jammer dat het geheel een beetje plat is, diepte mist. Je tekst past er echt toppie bij, mijn complimenten, en je gebruik van die oranje c4d is ook top. Ik ben alleen niet echt te spreken van die bubbles. Ook jammer vind ik, dat je render/focal een beetje over saturated is, dat is vooral links bij haar haren te zien. Daarentegen is ze wel heel goed ingeblend met de achtergrond. Ook je splatter rechtsonder misstaat niet, probeer deze style iets meer te ontwikkelen en er zullen zeker mooie dingen uitkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tips guys. Morgen ga ik de kritiekpunten verbeteren. :)

Edit:

1302768124-090.png

Ik heb wat geprobeerd diepte te suggereren met de burn tool, de border weggehaald en geprobeerd dat effect aan de linkerkant weg te halen (mislukt :puh: )

Bewerkt: door BoerBanaan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...