Jump to content

GTA San Andreas wil niet meer opstarten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb GTA SA geïnstalleerd, maar nu ik m'n cd-rom in de driver doe (heb hem wel gepatcht), krijg ik eerst wel het schermpje met "Play GTA: San Andreas" en "Uninstall GTA" en dergelijke. Dan klik ik op "Play GTA: San Andreas", maar dan komt er heel even een zwart scherm voor (halve seconde ofzo), en daarna houdt de CD-Rom op met draaien.

Weet iemand hoe dit kan?

Geplaatst:

Welk besturingssysteem gebruik je?

Ik gebruik Windows 7. De laptop heb ik van een oud-collega die hem in januari dit jaar heeft aangeschaft.

Geplaatst:

Ga naar je snelkoppeling van San Andreas, of naar GTA_SA.EXE in je San Andreas hoofdmap. Daarop rechtermuisknop > Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken.

Geplaatst:

Hmm, heb het geprobeerd, maar het haalt niks uit. Ik kan hem nog steeds niet starten.

Ik heb ook de beveiliging van mijn eigen account afgehaald, wat ook nog wel eens voor problemen wil zorgen.

Geplaatst:

Heb je mods geinstaleert in GTA San Andreas? Daar zou het ook door kunnen komen, probeer anders GTA San Andreas even te verwijderen en daarna opnieuw te instaleren. Daarna zou je kunnen proberen of GTA San Andreas het weer doet, helpt dat nog steeds niet. Probeer dan anders CCcleaner door GTA San Andreas te halen, hier kun je CCcleaner downloaden, http://www.piriform.com/ccleaner Of je nou wel of geen mods hebt geinstaleert, je zou dit allemaal kunnen proberen als de tips hier boven niet lukken. Succes in ieder geval met het probleem.

Geplaatst:

Verwijder eens GTA_SA.SET uit Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files.

Nu doet hij het weer, bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je mods geinstaleert in GTA San Andreas? Daar zou het ook door kunnen komen, probeer anders GTA San Andreas even te verwijderen en daarna opnieuw te instaleren. Daarna zou je kunnen proberen of GTA San Andreas het weer doet, helpt dat nog steeds niet. Probeer dan anders CCcleaner door GTA San Andreas te halen, hier kun je CCcleaner downloaden, http://www.piriform.com/ccleaner Of je nou wel of geen mods hebt geinstaleert, je zou dit allemaal kunnen proberen als de tips hier boven niet lukken. Succes in ieder geval met het probleem.

Ik lees jouw post nu pas :engel:

Ik had GTA SA al opnieuw geïnstalleerd, maar dat haalde niks uit. Vandaar dat ik dit topic startte. Ik had eigenlijk gewoon in m'n BP moeten zetten dat ik hem al opnieuw had geïnstalleerd.

CCleaner heb ik zelf al op m'n laptop staan, maar had hem nog niet gebruikt. Is uiteindelijk ook niet nodig geweest :puh:

Bewerkt: door Doemar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...