Luzhin2.4 Geplaatst: 12 april 2011 Rapport Geplaatst: 12 april 2011 (bewerkt) Tapout shirt Het witte shirt dat Luis aan heeft tijdens de LC Cage fights vindt ik nogal saai. Daarom heb ik heb een nieuwe texture mod gemaakt. Ik ben wel tevreden over het resultaat. De meeste texture mods, die ik voor mezelf gemaakt heb, vindt ik te kleine aanpassingen om te uploaden. Maar deze wil ik jullie niet onthouden. Wat vinden jullie ervan? DOWNLOAD van GTAgarage.com DOWNLOAD van GTAforum.nl Bewerkt: 14 april 2011 door Luzhin2.4 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Mooi gemaakt, lushin, maar ik vind hem een beetje grauw. [7/10] Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 14 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Tja, alle MMa-shirtjes zijn eng en grauw Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 (bewerkt) Zeker mooi, en een mooi merk maar ik heb wel mooiere shirts van Tapout gezien. Kies een mooiere. Bewerkt: 14 april 2011 door GloriousDa7 Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 14 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Dank je, de meeste Tapout shirts vind ik te druk. Deze vind ik persoonlijk perfect. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 Dank je, de meeste Tapout shirts vind ik te druk. Deze vind ik persoonlijk perfect. Kijk, dat is het nou, ik vind de drukke mooier! Reageren
gm_jerry Geplaatst: 9 mei 2011 Rapport Geplaatst: 9 mei 2011 mooi gemaakt de opdruk vind ik wel cool ik kan nog niet modden met tbogt ik doe het nog met gta sa had vandaag een shirt gemaakt met dragonforve en morgen probeer ik iets te makken met rammstein Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.