W1ckeD Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 ja het moet er toch van komen! Een topic over op welke game je wacht En welke je nog gaat kopen (legaal) Nouja waar ik op wacht is natuurlijk GTa:san andreas rct3 en die ik ga kopen gta 1 gta london gta 2 voor psx gta 3 voor ps gta 3 voor p.c X-box kopen om gta 3 en gta vice city ook daarop de kunnen spelen . En gta vice city voor op ps2 Nu jullie Mischien staat ie in het verkeerde onderwerp maar ik dachtja computers! :lol: Reageren
MightyDuck Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 Ik wacht natuurlijk het meest op GTA SA duhh Maar ook wacht ik op NFL street, ben best wel een football fan, en heb de demo al gespeeld, en hijs erg cool. Maar volgens mij issie allang uit maar heb ik em nog nergens gezien, dan maares bij Bart Shit kijken. Reageren
Arjen Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Ik kan niet wachten. Ik heb net Painkiller gekocht. Maar ik wacht vol smart op GTA San Andreas. :rolleyes: Reageren
Marius Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Ik wacht ook natuurlijk op gta sa maar het meeste op de neiuwe unreal die draait met de neiuwe unreal engine 3 want die is 100 keer beter dan die van nu. van ut 2004. Reageren
Melchior Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 De game waar ik het meest op wacht is uiteraard GTA SA, maar op lange termijn (maar dat gaat nog erg lang duren), Hitman 4 (ik ben fan van het eerste uur en heb alle Hitman games!) en No One Lives Forever 4 (ben ik ook best een fan van en heb er alle games van). Voor wie m' nooit heft gespeeld NOLF 1 is zo'n lache spel! Maarja, zo kan ik wel uren doorgaan! Ik heb ook GTA2, en GTAIII EN VC die het niet doet! Reageren
Arjen Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Voor wie m' nooit heft gespeeld NOLF 1 is zo'n lache spel! Jep, ik heb NOLF 1 en 2. Wel grappig, alleen de gameplay is slecht. Reageren
Eclipse Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 Battlefield vietnam is een supervet spel...ik speel het ook vaak Reageren
W1ckeD Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 (bewerkt) Battlefield vietnam is een supervet spel...ik speel het ook vaak En heb je ook nog vietcong Speelt iemand dat hier zo ja welke host als je steeds de zelfde pakt? Bewerkt: 2 juli 2004 door T-gta Reageren
Eclipse Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 ik speel het ook...welke host pak jij altijd??? ik heb namelijk geen vaste Reageren
W1ckeD Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 ik speel het ook...welke host pak jij altijd???ik heb namelijk geen vaste Ik ook nirt daarom vroeg ik het LOL! Mischien speelt iemand anders het nog op een vaste host!? Reageren
8-Ball Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 ik wacht op gta san andreas, voor de rest niks eigenlijk! Reageren
djvinnie Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 ik wacht op gta san andreas, voor de rest niks eigenlijk! Volgens mij wacht iedereen op GTA SA Reageren
W1ckeD Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 (bewerkt) ik wacht op gta san andreas, voor de rest niks eigenlijk! Volgens mij wacht iedereen op GTA SA Ja inderdaad K denk dat mijn voor besteking niet echt is gelukt ik koop hem 22 oktober in een kee rin de winkel! Maar ik moet snel zijn denk ik! Dus zoals je zei iedeen wacht erop dus ik denk dat ik snel bij de winkel moet zijn Back-on-topic! Bewerkt: 2 juli 2004 door T-gta Reageren
Eclipse Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 je kan hem toch ook reserveren Reageren
W1ckeD Geplaatst: 2 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2004 je kan hem toch ook reserveren Ja zeg ik toch ik den kdat mijn besteling niet echt is gelukt dus koop ik hem in de winkel :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.