Lauw Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ik heb een x ergens iets gelezen over een safehouse met een eigen gym.. ik heb m nog niet gevonden dus weet niet of ie er wel echt is. als iemand hem wel heeft gevonden zou diegene dan even kunnen zeggen waar?? alvast bedankt:P greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Bij Madd Dogg heb je een Gym. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Je bedoelt Madd Dogs House denk ik je kan er wel prive trainen ja maar AUB niet daar Saven anders kun je niet meer basketballen hé! Edit: 10e van een seconde!!!!!!!! :ph34r: Bewerkt: 2 juli 2005 door The Outlaw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ik denk dat het beste is in los santos te saven bij het strand daar waar de bf inje :rolleyes: tion staat is er ook een gym want in madd dog cib verdwaal je en kan je niet meer basketten dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 madd dog verdwaal je zeker het is het best vind ik als je gewoon naae de gym gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.