Jump to content

Powerpoint 2007


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik heb een powerpoint presentatie gemaakt, en daarachter zit een heerlijk nummer. Nu wil ik hem graag overbrengen naar een andere pc, weet iemand hoe dat kan? Bijvoorbeeld via USB. Ik heb gelezen dat er twee mogelijkheden zijn. Allereerst de MP3 meeleveren, maar dan moet hij op hetzelfde "adres" staan, en dat is natuurlijk moeilijk met een USB. Dat kan op verschillende verwisselbare schijven staan, waardoor het adres niet meer klopt. Daarnaast kan je het bij de Powerpoint Presentatie voegen, dus dat het gehele bestand groter is. Maar het nummer wat erachter zit is 8 MB als MP3 en maar liefst 35 MB als WAV. Ik las ook dat bij één van de twee een MP3 nummer niet mogelijk is..

Iemand tips of uitleg? Graag alleen als je er echt verstand van hebt, want het is heel belangrijk voor mij. Bij voorbaat dank. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de powerpoint op je USB stick zet in -precies- hetzelfde mapje dan kan er niets fout gaan. Ik heb het zelf laatst ook nog gedaan. Thuis alles erop gezet, voor de zekerheid nog op een andere computer getest en toen op school gepresenteerd. Zolang het in dezelfde map staat als de powerpoint presentatie kan er niets fout gaan.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Maar wanneer je het invoegt, zie je toch een adres? Zie screen...

post-33831-1302637830,8.jpg

Of moet je het soms op een andere manier invoegen? Ik doe gewoon op de eerste sheet Invoegen > Geluid uit bestand. En kan dit zowel met MP3 als WAV?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...