Jump to content

Digitale TV mogelijk?


paul007

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb al een tijdje de volgende monitor/TV: Klik voor specificaties

Nu zou ik daar wel digitale TV op willen hebben. Wat heb je daar dan precies voor nodig? Alleen een smartcard voor nodig? Deze kan ik volgens mij in de TV stoppen. Op een andere TV hebben we ook digitale TV met een abonnement en ik heb dus begrepen dat ik gewoon een tweede smartcard kan aanvragen die dan onder hetzelfde abonnement staat.

Kan iemand mij hier mee verder helpen?

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hoi,

een smartcard moet wel compatible zijn met je tv, je tv moet zo'n kaart dus kunnen ondersteunen.

vaak kan je dat wel zien tussen je specificaties...

en zoals je al zij kan je waarschijnlijk nog een smartcard aanvragen onder hetzelfde abonnement, door je klantennummer op te geven bij de activatie.

als er geen smartcard in kan (moet je goed op letten) dan kan je ook gewoon een kastje met digitale tv kopen voor weinig geld bij de mediamarkt ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar wil je die smartcard in duwen dan? Ik heb de monitor versie van de T240 (dus geen TV tuner en geen afstandsbediening en 2 inch kleiner, voor de rest identiek (afaik)), en ik zou totaal niet weten waar je een smartcard in zou willen duwen.

Je hebt waarschijnlijk een digitale tv kastje nodig die de smartcard kan lezen en zo kan zien welke kanalen jij mag ontvangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wel zo handig om dan het antwoord te delen zodat andere mensen die dit topic vinden (met hetzelfde probleem) ook het antwoord weten ...

Pardon, dat was ik vergeten. :)

Om digitale tv te krijgen heb je meer nodig dan alleen een smartcard. Deze smartcard moet je namelijk in een digitale televisie module stoppen of in een digitale ontvang kastje.

In mijn geval wilde ik via de zijkant van mijn Samsung T260HD zo'n smartcard stoppen met een digitale televisie module, maar wat blijkt? Niet alle TV's zijn compatibel met zo'n digitale televisie module, zie hier de televisies die wel compatibel zijn.

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...