Jump to content

lage graphics - GTA IV Laat mij de videosettings niet aanpassen


Clueless

Recommended Posts

Ik heb GTA IV en GTA IV : Episodes from Libertycity nu al een tijdje die heb ik beide gekocht via Steam.

Heb ze beide kunnen spelen via mijn notebook maar alles moest wel op zijn laagst ook bij meerdere games.

Dus een week of 3 geleden had ik er genoeg van en heb een nieuwe notebook gekocht.

Al met al een hele verbetering voor al mijn andere games, maar beide GTA IV titels doen het niet goed.

Het installeren gaat goed en hij opent ze ook maar daar begint het probleem.

Mijn nieuwe notebook is Full HD 1920x1080 maar op het moment dat ik GTA IV opstart schakeld die meteen alles op zijn laagst maar dan ook echt alles.

Ik kan het ook niet aanpassen, hij geeft namelijk aan dat ik 246MB in gebruik heb van de 54MB.

Ik heb echt al van alles geprobeerd om het te verhelpen :

Gta IV opnieuw geinstalleerd werkt niet.

De drivers van videokaart updaten (nog niet mogelijk zijn nog geen updates voor)

De drivers van de videokaart opnieuw geinstalleerd werkt ook niet.

Opstarten in compatibility mode werkt ook niet, ook openen als administrator werkt niet.

Mijn vriendin heeft precies de zelfde notebook gekocht en heeft ook precies het zelfde probleem.

Hier zijn de specs van mijn oude en nieuwe notebook.

SPECS Oude notebook

Acer Aspire 7736zg

Windows 7 Home Premium 64bit

Dualcore 2.2Ghz

4GB DDR3

Nvidia Gforce G240M 540Mb

SPECS Nieuwe notebook

Asus N53S notebook

Wondows 7 Home Premium 64bit

2e generation I7 quadcore 2.0Ghz

6GB DDR3

Nvidia Gforce GT540M 1GB

Ik hoop dat iemand mij kan helpen ik weet me hier echt geen raad meer mee.

Alvast heel erg bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

yoo bedankt voor de reacties.

ik laat het spel opstarten met mn gforce via het menu van nvidia.

en als ik de benchmark open dan blijft die all1 maar laden en doet vervolgens helemaal niks meer, heb 10 minuten zitten wachten.

patchen heb ik ook geprobeerd maar dat mag helaas ook niet baten =(

ik heb trouwens ook nog geprobeerd die intel chipset ding uit te schakelen maar toen werd mijn scherm zwart en vond die mn gforce niet meer

Bewerkt: door Clueless
Link to comment
Delen op andere websites

Oke het probleem is nu verholpen dankzij Nvidia er is sinds vandaag denk ik een nieuwe update beschikbaar.

Dus oude geuninstalled en alles volledig verwijderd en de update geinstalleerd en nu doet GTA4 het xD

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...