Niiigel Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Ik zag een keer op een filmpje van youtube dat gta sa in het nederlands was. Waar kan ik deze mod downloaden want ik wil hem namelijk heel graag hebben. P.S.: ik heb overal gezocht... Reageren
Sharingan Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 (bewerkt) Ik zag een keer op een filmpje van youtube dat gta sa in het nederlands was. Waar kan ik deze mod downloaden want ik wil hem namelijk heel graag hebben. P.S.: ik heb overal gezocht... Klik of Klik Je bedoelt toch de ondertiteling en alles vertaald in het nederlands ? Toch niet alle stemmen ook in het nederlands ? Want die mod is er niet. Bewerkt: 13 april 2011 door Giggity Reageren
Niiigel Geplaatst: 13 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2011 /\ oke harstikke bedankt!! /\ Reageren
Sharingan Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Zoals je al gezien hebt, stond het gewoon in de downloads sectie van de site. Dus daar de volgende keer eerst even kijken! En als dat niet lukt google Reageren
Megadreams Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 De tweede zou ik trouwens niet nemen die vertaald hoogstens de eerste missie en een paar kleine stukjes hij was namelijk nog niet helemaal af. Reageren
Sharingan Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Die had ik in eerste instantie als eerste gepost. Maar toen zag ik op een pagina erna, die van Dutchy3010 staan. Die zag er ook wat professioneler uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.