GekkieJ01 Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Bewijs eerst maar dat die auto van jouw is, tot die tijd geven wij geen hulp.
Golf_MK1 Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Er staat in de beginpost dat het is opgelost, hoe heb je het dan opgelost?
BiglifeRPG Geplaatst: 15 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Een foto waar jij op staat met de deur open en u hand op het dak. Dat wil ik zien. Sorry maar dat is prive Oke dan een foto waar de rechter deur open is en de linker achterdeur ook. Zal ik straks/morgenochtend/morgenmiddag doen
BiglifeRPG Geplaatst: 15 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Er staat in de beginpost dat het is opgelost, hoe heb je het dan opgelost? Je weet wel dat ding waarmee je gas kan geven zonder op 't gaspandaal te doen bij de motor die heb ik vervangen en schoongemaakt.
GolfG60 Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Er staat in de beginpost dat het is opgelost, hoe heb je het dan opgelost? Je weet wel dat ding waarmee je gas kan geven zonder op 't gaspandaal te doen bij de motor die heb ik vervangen en schoongemaakt. Je vervangt hem en dan maak je hem schoon?
-TonyStark- Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Er staat in de beginpost dat het is opgelost, hoe heb je het dan opgelost? Je weet wel dat ding waarmee je gas kan geven zonder op 't gaspandaal te doen bij de motor die heb ik vervangen en schoongemaakt. Je vervangt hem en dan maak je hem schoon? Voor de zekerheid
BiglifeRPG Geplaatst: 15 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Er staat in de beginpost dat het is opgelost, hoe heb je het dan opgelost? Je weet wel dat ding waarmee je gas kan geven zonder op 't gaspandaal te doen bij de motor die heb ik vervangen en schoongemaakt. Je vervangt hem en dan maak je hem schoon? Eh hij was vies?
Golf_MK1 Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Er staat in de beginpost dat het is opgelost, hoe heb je het dan opgelost? Je weet wel dat ding waarmee je gas kan geven zonder op 't gaspandaal te doen bij de motor die heb ik vervangen en schoongemaakt. Wat is het nut van een onderdeel schoonmaken dat je toch gaat vervangen ? Heb je in een week tijd al de massameter moeten vervangen?
BiglifeRPG Geplaatst: 15 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2011 (bewerkt) Er staat in de beginpost dat het is opgelost, hoe heb je het dan opgelost? Je weet wel dat ding waarmee je gas kan geven zonder op 't gaspandaal te doen bij de motor die heb ik vervangen en schoongemaakt. Wat is het nut van een onderdeel schoonmaken dat je toch gaat vervangen ? Heb je in een week tijd al de massameter moeten vervangen? Ja maar dat was 't probleem niet dus voor niks geld uitgegeven Edit: Dat nieuwe onderdeel was vies Bewerkt: 15 april 2011 door BiglifeRPG
Djmaddox Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Er staat in de beginpost dat het is opgelost, hoe heb je het dan opgelost? Je weet wel dat ding waarmee je gas kan geven zonder op 't gaspandaal te doen bij de motor die heb ik vervangen en schoongemaakt. Wat is het nut van een onderdeel schoonmaken dat je toch gaat vervangen ? Heb je in een week tijd al de massameter moeten vervangen? Ja maar dat was 't probleem niet dus voor niks geld uitgegeven Edit: Dat nieuwe onderdeel was vies Als iets nieuw is, is het niet vies.
Golf_MK1 Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Je kan toch eenvoudig testen of je massameter kapot is door hem uit te trekken en dan te rijden, merk je verschil dan is hij niet kapot en merk je geen verschil dan is hij kapot.
BiglifeRPG Geplaatst: 15 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Er staat in de beginpost dat het is opgelost, hoe heb je het dan opgelost? Je weet wel dat ding waarmee je gas kan geven zonder op 't gaspandaal te doen bij de motor die heb ik vervangen en schoongemaakt. Wat is het nut van een onderdeel schoonmaken dat je toch gaat vervangen ? Heb je in een week tijd al de massameter moeten vervangen? Ja maar dat was 't probleem niet dus voor niks geld uitgegeven Edit: Dat nieuwe onderdeel was vies Als iets nieuw is, is het niet vies. 2dehands onderdeel van sloopauto
BiglifeRPG Geplaatst: 15 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Dan is hij toch niet nieuw ? Nee maar ik noem dat nieuw
moechy Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Dan is hij toch niet nieuw ? Nee maar ik noem dat nieuw Man je weet nog niet eens hoe dat onderdeel noemt, laat staan dat je het zelf vervangen hebt. Laat staan dat het jouw auto is. Ow wacht je hebt niet eens een auto.
Recommended Posts