BiglifeRPG Geplaatst: 15 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2011 (bewerkt) Dan is hij toch niet nieuw ? Nee maar ik noem dat nieuw Man je weet nog niet eens hoe dat onderdeel noemt, laat staan dat je het zelf vervangen hebt. Laat staan dat het jouw auto is. Ow wacht je hebt niet eens een auto. Gast nee ik weet niet hoe dat heet dus boeient?? En als je niks beters te posten hebt post dan niet. Edit: Ik ga nu offline tot morgen. Bewerkt: 15 april 2011 door BiglifeRPG
-TonyStark- Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Jij moet niet meer posten gast. Je weet niet waarover je praat .
moechy Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Dan is hij toch niet nieuw ? Nee maar ik noem dat nieuw Man je weet nog niet eens hoe dat onderdeel noemt, laat staan dat je het zelf vervangen hebt. Laat staan dat het jouw auto is. Ow wacht je hebt niet eens een auto. Gast nee ik weet niet hoe dat heet dus boeient?? En als je niks beters te posten hebt post dan niet. Hoe kan je iets vervangen als je niet weet wat het is? Ik stop met posten als jij stopt met liegen .
Mythbuster Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Hij zou toch nu foto's hebben gemaakt/gepost?! :O
BiglifeRPG Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Hij zou toch nu foto's hebben gemaakt/gepost?! :O Kijk eens paar pagina's terug.
-TonyStark- Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Hij zou toch nu foto's hebben gemaakt/gepost?! :O Kijk eens paar pagina's terug. Foto's met de rechtervoordeur en de linkerachterdeur open.Daar wacht ik op, heb je gisteren gezegd.
BiglifeRPG Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Een foto waar jij op staat met de deur open en u hand op het dak. Dat wil ik zien. Sorry maar dat is prive Oke dan een foto waar de rechter deur open is en de linker achterdeur ook.
MegaPilot Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Das niet de linkerachterdeur. Ik dacht net hetzelfde.
Golf_MK1 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Das niet de linkerachterdeur. Ik dacht net hetzelfde. Ach, hij zal het verschil niet weten tussen een voordeur en een achterdeur
GolfG60 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Tja, Biglife, dit heb je allemaal aan jezelf te danken he. Eerder loog je dat je 18 was en dat je een M3 in de prak had gereden, nu kom je met een verhaal dat je Ford niet goed liep en dat je in Frankrijk woont. En nu gelooft niemand je omdat je eerder loog, desondanks dat het kan zijn dat je de waarheid verteld maar door je eerdere acties gelooft men je niet.
-TonyStark- Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Is inderdaad niet de linkerachterdeur.
BiglifeRPG Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Tja, Biglife, dit heb je allemaal aan jezelf te danken he. Eerder loog je dat je 18 was en dat je een M3 in de prak had gereden, nu kom je met een verhaal dat je Ford niet goed liep en dat je in Frankrijk woont. En nu gelooft niemand je omdat je eerder loog, desondanks dat het kan zijn dat je de waarheid verteld maar door je eerdere acties gelooft men je niet. Ja die BMW was gelogen dat weet ik maar die ford niet
Recommended Posts