Jump to content

probleem ford mondeo bj: 2000


BiglifeRPG

Recommended Posts

Dan is hij toch niet nieuw ?

Nee maar ik noem dat nieuw :puh:

Man je weet nog niet eens hoe dat onderdeel noemt, laat staan dat je het zelf vervangen hebt. Laat staan dat het jouw auto is. Ow wacht je hebt niet eens een auto.

Gast nee ik weet niet hoe dat heet dus boeient?? En als je niks beters te posten hebt post dan niet.

Edit: Ik ga nu offline tot morgen.

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    33

  • Golf_MK1

    15

  • GolfG60

    13

  • -TonyStark-

    13

Dan is hij toch niet nieuw ?

Nee maar ik noem dat nieuw :puh:

Man je weet nog niet eens hoe dat onderdeel noemt, laat staan dat je het zelf vervangen hebt. Laat staan dat het jouw auto is. Ow wacht je hebt niet eens een auto.

Gast nee ik weet niet hoe dat heet dus boeient?? En als je niks beters te posten hebt post dan niet.

Hoe kan je iets vervangen als je niet weet wat het is? :7 Ik stop met posten als jij stopt met liegen ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zou toch nu foto's hebben gemaakt/gepost?! :O

Kijk eens paar pagina's terug.

Foto's met de rechtervoordeur en de linkerachterdeur open.Daar wacht ik op, heb je gisteren gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een foto waar jij op staat met de deur open en u hand op het dak. Dat wil ik zien.

Sorry maar dat is prive

Oke dan een foto waar de rechter deur open is en de linker achterdeur ook.

346rhix.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, Biglife, dit heb je allemaal aan jezelf te danken he.

Eerder loog je dat je 18 was en dat je een M3 in de prak had gereden, nu kom je met een verhaal dat je Ford niet goed liep en dat je in Frankrijk woont.

En nu gelooft niemand je omdat je eerder loog, desondanks dat het kan zijn dat je de waarheid verteld maar door je eerdere acties gelooft men je niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, Biglife, dit heb je allemaal aan jezelf te danken he.

Eerder loog je dat je 18 was en dat je een M3 in de prak had gereden, nu kom je met een verhaal dat je Ford niet goed liep en dat je in Frankrijk woont.

En nu gelooft niemand je omdat je eerder loog, desondanks dat het kan zijn dat je de waarheid verteld maar door je eerdere acties gelooft men je niet.

Ja die BMW was gelogen dat weet ik maar die ford niet

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...