Jump to content

probleem ford mondeo bj: 2000


BiglifeRPG

Recommended Posts

Tja, Biglife, dit heb je allemaal aan jezelf te danken he.

Eerder loog je dat je 18 was en dat je een M3 in de prak had gereden, nu kom je met een verhaal dat je Ford niet goed liep en dat je in Frankrijk woont.

En nu gelooft niemand je omdat je eerder loog, desondanks dat het kan zijn dat je de waarheid verteld maar door je eerdere acties gelooft men je niet.

Zo is het. Als hij vanaf het begin dat hij op gtaforum kwam altijd de waarheid had gesproken, geloofde nu iedereen hem en werd hij gewoon goed geholpen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    33

  • Golf_MK1

    15

  • GolfG60

    13

  • -TonyStark-

    13

Het is toch opgelost,zei je ?

ja, hij had wat schoongemaakt en vervangen maar hij weet niet hoe het heet maar dat had het gerepareerd.

Het gemakkelijkste onderdeel van de hele auto volgens zijn beschrijving : de gasklep xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch opgelost,zei je ?

ja, hij had wat schoongemaakt en vervangen maar hij weet niet hoe het heet maar dat had het gerepareerd.

Het gemakkelijkste onderdeel van de hele auto volgens zijn beschrijving : de gasklep xD.

Ah heet dat zo dan weet ik dat ook weer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch opgelost,zei je ?

ja, hij had wat schoongemaakt en vervangen maar hij weet niet hoe het heet maar dat had het gerepareerd.

Het gemakkelijkste onderdeel van de hele auto volgens zijn beschrijving : de gasklep xD.

Ah heet dat zo dan weet ik dat ook weer :)

Hoe kan je dat onderdeel gaan kopen als je niet eens weet hoe het heet??

Link to comment
Delen op andere websites

Is het een diesel?

Ja 1.9D

@ GOLF_MK1 nou ik heb zelf 't onderdeel uit 'n sloopauto gehaald dus ik hoefde niks te vragen :puh:

Bewerkt: door BiglifeRPG
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vervang je een gasklep als die niet eens op een diesel zit? :?

Hij zij dat dat zo heet dus ik dacht dat het zo heet maar ik bedoel als je dat ding indrukt doet de auto hetzelfde als wanneer je het gaspandaal indrukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vervang je een gasklep als die niet eens op een diesel zit? :?

Hij zij dat dat zo heet dus ik dacht dat het zo heet maar ik bedoel als je dat ding indrukt doet de auto hetzelfde als wanneer je het gaspandaal indrukt.

Dan heb je dus de dieselpomp vervangen, want bij een diesel zit dat hendeltje op de pomp zelf of het gaat via drive-by-wire(elektronisch dus).

En als je niet eens weet hoe dat ding heet, zie ik je al helemaal geen dieselpomp vervangen of schoonmaken, want die moet je ontluchten en afstellen(met speciaal gereedschap) en dat is een takkewerk.

Oh, en volgens mij heeft Ford geen 1.9 diesel, maar wel een 1.8 of een 2.0 liter.

Maar maak anders morgen eens een foto van het onderdeel dat je hebt vervangen.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vervang je een gasklep als die niet eens op een diesel zit? :?

Hij zij dat dat zo heet dus ik dacht dat het zo heet maar ik bedoel als je dat ding indrukt doet de auto hetzelfde als wanneer je het gaspandaal indrukt.

Gasklep dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vervang je een gasklep als die niet eens op een diesel zit? :?

Hij zij dat dat zo heet dus ik dacht dat het zo heet maar ik bedoel als je dat ding indrukt doet de auto hetzelfde als wanneer je het gaspandaal indrukt.

Gasklep dus.

Maar het is een diesel :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vervang je een gasklep als die niet eens op een diesel zit? :?

Hij zij dat dat zo heet dus ik dacht dat het zo heet maar ik bedoel als je dat ding indrukt doet de auto hetzelfde als wanneer je het gaspandaal indrukt.

Gasklep dus.

Maar het is een diesel :clown:

O, zit op zijn ford met een dieselmotor dan geen gasklep?

:cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie in de eerste post dat het probleem van de topicstarter al is opgelost. Lijkt me onnodig om het welles-nietes-spelletje van de afgelopen pagina's nog verder voort te zetten.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...