Cheers. Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Nice verhaal. en goede uitleg. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Update 22/4/2011: Triads, Da Nang Gang en San Fierro Rifa toegevoegd. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Gebruik niet te veel gangs die veel van elkaar verschillen. Dat zorgt er alleen maar voor dat er niet een echte sfeer in het verhaal komt. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Gebruik niet te veel gangs die veel van elkaar verschillen. Dat zorgt er alleen maar voor dat er niet een echte sfeer in het verhaal komt. Uhm, degene die heel erg verschillen zijn die uit Fierro en later Venturas, aangezien dit een hele andere omgeving is. Ik weet niet wat de grote verschillen zijn volgens jouw dus even wat duidelijker zijn. En ik ga niet alle gangs dezelfde kleur geven. Ook is er 15 jaar ondertussen voorbij gegaan, dus niet alles zal hetzelfde zijn. Verder heb ik nu alleen een introductie gegeven over jouw persoon, de gangs (voor het grootste gedeelte) en heel vaag hoe alles verdeeld is. Ik zit nu pas op 1/4 van het topic. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Ik snap het, maar als je alle gangs die in SF zitten laat vechten met die in LS dan gebeurd dat wat ik dus zei. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Ik snap het, maar als je alle gangs die in SF zitten laat vechten met die in LS dan gebeurd dat wat ik dus zei. Het gaat er niet om dat je dus tijdens free mode de ballas naar Fierro ziet rushen om een spleetoog af te knallen, het gaat om het verhaal later, want dit gaat namelijk lijden naar een een oorlog binnen de steden, en later in de storyline grotere gevechten rondom grote deals tussen gangs uit SF en LS. . De grootste oorlog gaat dus binnen de steden, maar in de "heftige" missies zie je dat ze naar andere steden gaan, ik leg dat bij de gang beschrijving uit, zodat het geen blind spot in het verhaal wordt. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Oke, later in de storyline kan het ook wel, maar in het begin zou ik het inderdaad niet doen. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Oke, later in de storyline kan het ook wel, maar in het begin zou ik het inderdaad niet doen. Het is net als de andere GTA's opgebouwd in 4 chapters, waarbij je na elke chapter een eiland vrij speelt, en de laatste weer er is om jouw eer te herstellen. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 26 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Update 26/4/2011: Kolarov Familie! Upcoming: De rest van de maffia families Daarna: Verhaal+ Chapter 1+ Personages uit Chapter 1 + Wapens Reageren
>$bram$< Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Na lange tijd afwezig te zijn geweest ga ik dit project weer oppakken! Ik heb mensen nodig voor Artwork, verder zal komend weekend de eerste update komen! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Ziet er mooi uit, en goed dat je ook tijd besteed hebt in de graphics van de gangs Reageren
>$bram$< Geplaatst: 3 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Ziet er mooi uit, en goed dat je ook tijd besteed hebt in de graphics van de gangs Nou R3-FL3X heeft die prachtige plaatjes gemaakt (Ik de 2 lelijke aan het einde) alleen R3-FL3X is al een tijdje niet actief. Dus ik heb mensen nodig die voor mij van die plaatjes kunnen maken. Reageren
TomFurga Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Voor wat je tot nu toe hebt gemaakt: R E S P E C T ! Reageren
>$bram$< Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Ik zoek mensen voor artwork of simpeler gezegd : Mooie plaatjes. Zolang het niet zoals ik doe met paint is vind ik het waarschijnlijk goed, dus wees niet bang en meld je aan! Reageren
myron.b Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 dat is een cool verhaal.alleen ik vind san andreas niet zo leuk meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.