Jump to content

GTA V: San Andreas: The Unit


>$bram$<

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • >$bram$<

    19

  • NeverMyWorld

    5

  • Phoenyxar

    2

  • R-fl3x

    1

Gebruik niet te veel gangs die veel van elkaar verschillen. Dat zorgt er alleen maar voor dat er niet een echte sfeer in het verhaal komt.

Uhm, degene die heel erg verschillen zijn die uit Fierro en later Venturas, aangezien dit een hele andere omgeving is. Ik weet niet wat de grote verschillen zijn volgens jouw dus even wat duidelijker zijn. En ik ga niet alle gangs dezelfde kleur geven. Ook is er 15 jaar ondertussen voorbij gegaan, dus niet alles zal hetzelfde zijn. Verder heb ik nu alleen een introductie gegeven over jouw persoon, de gangs (voor het grootste gedeelte) en heel vaag hoe alles verdeeld is. Ik zit nu pas op 1/4 van het topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het, maar als je alle gangs die in SF zitten laat vechten met die in LS dan gebeurd dat wat ik dus zei.

Het gaat er niet om dat je dus tijdens free mode de ballas naar Fierro ziet rushen om een spleetoog af te knallen, het gaat om het verhaal later, want dit gaat namelijk lijden naar een

een oorlog binnen de steden, en later in de storyline grotere gevechten rondom grote deals tussen gangs uit SF en LS.

. De grootste oorlog gaat dus binnen de steden, maar in de "heftige" missies zie je dat ze naar andere steden gaan, ik leg dat bij de gang beschrijving uit, zodat het geen blind spot in het verhaal wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, later in de storyline kan het ook wel, maar in het begin zou ik het inderdaad niet doen.

Het is net als de andere GTA's opgebouwd in 4 chapters, waarbij je na elke chapter een eiland vrij speelt, en de laatste weer er is om jouw eer te herstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ziet er mooi uit, en goed dat je ook tijd besteed hebt in de graphics van de gangs :tu:

Nou R3-FL3X heeft die prachtige plaatjes gemaakt (Ik de 2 lelijke aan het einde) alleen R3-FL3X is al een tijdje niet actief. Dus ik heb mensen nodig die voor mij van die plaatjes kunnen maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek mensen voor artwork of simpeler gezegd : Mooie plaatjes.

Zolang het niet zoals ik doe met paint is vind ik het waarschijnlijk goed, dus wees niet bang en meld je aan!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...