Jump to content

M'n Ps3 heeft fifa opgegeten.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal, ik ben weer terug!

Maar euhhm... ik heb een probleembje,

m'n ps3 heeft de Cd van FIFA11 Opgegeten en als ik op de knop druk om de schijf uit te werpen dan word het lampje wel groen maar de cd komt er niet uit :(

Weet iemand mischien wat ik moet doen?

grzzzz

Geplaatst:

Je kan proberen je gehele PS3 uit te zetten. Daarna je vinger de eject-button ingedrukt houden en daarna de aan-uit knop achter aan te zetten. Daarna ook nog steeds de eject knop vasthouden totdat hij 'm uitspuugt. Werkt volgens mij alleen bij de PS3 Fat. Het is alleen op eigen risico, maar helpt vaak. Hij forceert namelijk de eject.

Geplaatst:

Dat heb ik al een paar keer geprobeerd maar na een paar keer drukken was ik te lui om nog te doen :7

Maar ik zal het nogmaals proberen maar dan op die manier,

Oja dit is een compleet andere vraag maar weet iemand mischien ook waar je heel goedkoop een normale ps3 controller kunt krijgen?

grzz

Geplaatst:

Dat heb ik al een paar keer geprobeerd maar na een paar keer drukken was ik te lui om nog te doen :7

Maar ik zal het nogmaals proberen maar dan op die manier,

Oja dit is een compleet andere vraag maar weet iemand mischien ook waar je heel goedkoop een normale ps3 controller kunt krijgen?

grzz

Ik heb er eentje voor je gevonden voor 20 euro excl verzendkosten ( niet draadloos en geen bewegingsfuncties erop ) http://www.bol.com/nl/p/games/controller-pc-ps3/1004004010978319/index.html Ik gebruik zelf ook deze controller, het is een prima controller. En het ligt fijn in de hand, succes met je keuze.

Geplaatst:

Zit er een gaatje bij voor handmatig uitwerpen? Zoja, even met een paperclip in duwen. ;)

PS3 heeft geen laatje erin zitten ;) en hij slurpt hem op een aparte manier op.

Geplaatst:

En kan je Fifa 11 nog wel spelen, of met andere woorden werkt het nog een beetje of is het helemaal kapot? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ja ik kan fifa nog wel spelen :7

Schiet lekker op, 's avonds als ik por.... euuuhh dvd's wil kijken dan gaat het moeilijk worden ja :$

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb al een oplossing gevonden :)

Ik was laatst kwaad geworden en stoote per ongeluk men ps3 van het kastje af en toen kwam de cd er gewoon uit, als ik hem er nu weer in doe heeft ie er geen problemen meer mee als ik hem eruit wil halen :7

Nja iedereen bedankt voor de hulp iig :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...