GreyFox-Smurf Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Hallo allemaal, ik ben weer terug! Maar euhhm... ik heb een probleembje, m'n ps3 heeft de Cd van FIFA11 Opgegeten en als ik op de knop druk om de schijf uit te werpen dan word het lampje wel groen maar de cd komt er niet uit Weet iemand mischien wat ik moet doen? grzzzz Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Je kan proberen je gehele PS3 uit te zetten. Daarna je vinger de eject-button ingedrukt houden en daarna de aan-uit knop achter aan te zetten. Daarna ook nog steeds de eject knop vasthouden totdat hij 'm uitspuugt. Werkt volgens mij alleen bij de PS3 Fat. Het is alleen op eigen risico, maar helpt vaak. Hij forceert namelijk de eject. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 15 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Dat heb ik al een paar keer geprobeerd maar na een paar keer drukken was ik te lui om nog te doen Maar ik zal het nogmaals proberen maar dan op die manier, Oja dit is een compleet andere vraag maar weet iemand mischien ook waar je heel goedkoop een normale ps3 controller kunt krijgen? grzz Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Budgetgaming is geschikt voor het vergelijken van prijzen voor games en hardware. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Dat heb ik al een paar keer geprobeerd maar na een paar keer drukken was ik te lui om nog te doen Maar ik zal het nogmaals proberen maar dan op die manier, Oja dit is een compleet andere vraag maar weet iemand mischien ook waar je heel goedkoop een normale ps3 controller kunt krijgen? grzz Ik heb er eentje voor je gevonden voor 20 euro excl verzendkosten ( niet draadloos en geen bewegingsfuncties erop ) http://www.bol.com/nl/p/games/controller-pc-ps3/1004004010978319/index.html Ik gebruik zelf ook deze controller, het is een prima controller. En het ligt fijn in de hand, succes met je keuze. Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Hij wil volgens mij een normale ps3 controller, maar die zijn nieuw echt iets van 60 euro. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Zit er een gaatje bij voor handmatig uitwerpen? Zoja, even met een paperclip in duwen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 april 2011 Rapport Geplaatst: 15 april 2011 Zit er een gaatje bij voor handmatig uitwerpen? Zoja, even met een paperclip in duwen. PS3 heeft geen laatje erin zitten en hij slurpt hem op een aparte manier op. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 En kan je Fifa 11 nog wel spelen, of met andere woorden werkt het nog een beetje of is het helemaal kapot? Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2011 (bewerkt) Ja ik kan fifa nog wel spelen Schiet lekker op, 's avonds als ik por.... euuuhh dvd's wil kijken dan gaat het moeilijk worden ja :$ Bewerkt: 16 april 2011 door GreyFox-Smurf Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 7 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Ik heb al een oplossing gevonden Ik was laatst kwaad geworden en stoote per ongeluk men ps3 van het kastje af en toen kwam de cd er gewoon uit, als ik hem er nu weer in doe heeft ie er geen problemen meer mee als ik hem eruit wil halen Nja iedereen bedankt voor de hulp iig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.