Jump to content

mensen rekruteren

Master___M

Recommended Posts

Ik begrijp het niet helemaal......Kun je me precies vertellen wat ik moet doen.....?? _O_

Het is heel gemakkelijk. Je voert de cheat in, dan druk je op rechtermuisknop en dan kom er een groen pijltje boven zijn hoofd. Je drukt H of G in dan lopen de gerecruteerde mensen achter je aan.

Elke keer als je het spel opnieuw start (laad) dan moet je de cheat weer invoeren, om de mensen weer te kunnen recruteren.

Je kunt zoveel mensen recruteren als je wilt, zonder de cheat kun je maximaal 7 Grovestreet members recruteren (hangt van je respect af, hoe voller hoe meer). Gebruik je de cheat, dan kun je elk willekeurig persoon sellecteren. Van bouwvakker tot politieagent.

Ik hoop dat ik nu alles goed heb uitgelegd.

Have fun, Ruurd31.. :*D

Delen op andere websites

Ik begrijp het niet helemaal......Kun je me precies vertellen wat ik moet doen.....?? _O_

Het is heel gemakkelijk. Je voert de cheat in, dan druk je op rechtermuisknop en dan kom er een groen pijltje boven zijn hoofd. Je drukt H of G in dan lopen de gerecruteerde mensen achter je aan.

Elke keer als je het spel opnieuw start (laad) dan moet je de cheat weer invoeren, om de mensen weer te kunnen recruteren.

Je kunt zoveel mensen recruteren als je wilt, zonder de cheat kun je maximaal 7 Grovestreet members recruteren (hangt van je respect af, hoe voller hoe meer). Gebruik je de cheat, dan kun je elk willekeurig persoon sellecteren. Van bouwvakker tot politieagent.

Ik hoop dat ik nu alles goed heb uitgelegd.

Have fun, Ruurd31.. :*D

Ik speel m op de PS2, Hoe doe ik dat daar???

Delen op andere websites

ik heb altijd bendeoorlogen gedaan in me eentje

maar hoe recruteer je ze op de ps2 dan heb ik eindelijk hulp en dan doe ik een mod dat se allemaal desert eagles hebben en klaar is kees

Met R1 een gang member selecteren en dan pijltje omhoog.....

Delen op andere websites

• 2 years later...

Op de XBox weet ik de bediening niet exact, maar ik dacht dat je dit kon doen met de 'Up' en 'Down' knop. Up is voor het recruteren en mee laten lopen, Down voor het 'laten wachten' van de members en één van beide langdurig indrukken is voor het ontbinden van je gang.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...