SanFierro Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Hoe bedoel je laden....?? Als ik die code invoer en dan gewoon nog een keer die code?? Bedoel je dat?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Als je het spel "load". Als je gestopt hebt en weer verder wilt spelen, zul je de cheat opnieuw moeten invoeren. Zo kun je zo vaak mensen recruteren als je wilt. Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Ik begrijp het niet helemaal......Kun je me precies vertellen wat ik moet doen.....?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Ik begrijp het niet helemaal......Kun je me precies vertellen wat ik moet doen.....?? Het is heel gemakkelijk. Je voert de cheat in, dan druk je op rechtermuisknop en dan kom er een groen pijltje boven zijn hoofd. Je drukt H of G in dan lopen de gerecruteerde mensen achter je aan. Elke keer als je het spel opnieuw start (laad) dan moet je de cheat weer invoeren, om de mensen weer te kunnen recruteren. Je kunt zoveel mensen recruteren als je wilt, zonder de cheat kun je maximaal 7 Grovestreet members recruteren (hangt van je respect af, hoe voller hoe meer). Gebruik je de cheat, dan kun je elk willekeurig persoon sellecteren. Van bouwvakker tot politieagent. Ik hoop dat ik nu alles goed heb uitgelegd. Have fun, Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Ik begrijp het niet helemaal......Kun je me precies vertellen wat ik moet doen.....?? Het is heel gemakkelijk. Je voert de cheat in, dan druk je op rechtermuisknop en dan kom er een groen pijltje boven zijn hoofd. Je drukt H of G in dan lopen de gerecruteerde mensen achter je aan. Elke keer als je het spel opnieuw start (laad) dan moet je de cheat weer invoeren, om de mensen weer te kunnen recruteren. Je kunt zoveel mensen recruteren als je wilt, zonder de cheat kun je maximaal 7 Grovestreet members recruteren (hangt van je respect af, hoe voller hoe meer). Gebruik je de cheat, dan kun je elk willekeurig persoon sellecteren. Van bouwvakker tot politieagent. Ik hoop dat ik nu alles goed heb uitgelegd. Have fun, Ruurd31.. Ik speel m op de PS2, Hoe doe ik dat daar??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Hier kan je de cheats vinden voor de PS2, daartussen zit de 'Rekruteer iedereen' http://www.gtagames.nl/home/content.php?content.10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Hier kan je de cheats vinden voor de PS2, daartussen zit de 'Rekruteer iedereen'http://www.gtagames.nl/home/content.php?content.10 Dat bedoel ik niet.....Ik wil zoveel mogelijk mensen rekruteren........ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-k= Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2005 ik heb altijd bendeoorlogen gedaan in me eentje maar hoe recruteer je ze op de ps2 dan heb ik eindelijk hulp en dan doe ik een mod dat se allemaal desert eagles hebben en klaar is kees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2005 ik heb altijd bendeoorlogen gedaan in me eentjemaar hoe recruteer je ze op de ps2 dan heb ik eindelijk hulp en dan doe ik een mod dat se allemaal desert eagles hebben en klaar is kees Met R1 een gang member selecteren en dan pijltje omhoog..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte4 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 hallo ik ben nu bij die missie los Desperados op de xbox en weet niet meer hoe je moet rekruteren. ik hoop dat jij het weet alwast bedankt groetjes neophyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Op de XBox weet ik de bediening niet exact, maar ik dacht dat je dit kon doen met de 'Up' en 'Down' knop. Up is voor het recruteren en mee laten lopen, Down voor het 'laten wachten' van de members en één van beide langdurig indrukken is voor het ontbinden van je gang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte4 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 hallo ik heb het geprobeert maar lukt niet wat kan ik nu doen groetjes neophyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.