Jump to content

Samsung Kies error


Mooner_37

Recommended Posts

hallo iedereen, ik zit met een softwareprobleem, namelijk

Zoals elke dag sluit ik mijn telefoon (i5500, Samsung Galaxy 5) aan op mijn usb en start dan het programma Samsung Kies op om te checken of android 2.2 update (komt april 2011 in België uit) al beschikbaar is maar vandaag kreeg ik een foutmelding namelijk deze: 'Fatal Error, het opgegeven argument ligt buiten het bereik van de geldige waarden'

Ik heb Kies al gedeïnstalleerd en terug geïnstalleerd, telkens als ik Kies opstart begint het programma te flippen en geeft het diezelfde fout weer. Ook heb ik gemerkt als ik mijn laptop aanmeld krijg ik door Kies deze foutmelding:

'Unhandled Exception:

Errornumber: 0x80040702

Discription: Failed to load DLL: KiesProgressDialog

Setup will now terminate'

Heeft iemand hier ervaring mee en raad om dit op te lossen want het is namelijk vervelend als het programma waarop je je update van je gsm wil checken niet werkt en foutmeldingen geeft. Momenteel heb ik het programma opnieuw gedeïnstalleerd.

Alvast bedankt!

post-99347-1302949481,84.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

hoi,

ik heb zelf een samsung wave, en gebruik ook Kies , maar bij mij doet ie het gewoon op mn 64bit systeem.

heb je mss een verkeerde versie gedownload?

en reinstallen werkt ook niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...