Jump to content

Leo Messi


Jeremy.

Recommended Posts

Hai Jeremy, goed om jou hier ook weer te zien. smiley_tooth.gif Op zich wel een goed werkje, maar het kan wel een stuk beter, denk ik. Allereerst moet ik zeggen dat je de achtergrond prima hebt gemaakt, dat ziet er goed uit. Alleen de render is nu echt gescheiden van de achtergrond, het lijkt heel nep, hij mag wel wat beter ingeblend worden (niet dat ik daar zo'n held in ben of zo maar toch). Tenslotte vind ik dat de border echt niet goed bij deze signature past, ik zou er geen of gewoon een 1 px border om de hele signature nemen. Verder is 'ie wel ok, kiu.

Link to comment
Delen op andere websites

Achtergrond is inderdaad prima, maar de render is er gewoon klakkeloos op gekwakt, je moet je render inblenden. Haal gewoon heel simpel met een soft-brush gum de randen van je render weg, of doe C4D renders boven op je render. Ook je C4D's hangen er wat losjes bij, je hele design bestaat uit aparte stukken en is gewoon niet samenhangend. Ik denk ook dat je light source beter iets dichter bij de render zou kunnen staan, dat geeft toch wat meer harmonie. Natuurlijk zorgt het er ook voor dat ik gelijk naar je render ga kijken, in plaats van dat ik nu naar je C4D's links zit te kijken. Tja, eigenlijk is het grote punt gewoon dat je alles wat meer samenhangend moet maken, zodat je niet telkens maar met je ogen van de ene kant naar de andere kant zit te draaien. Je clipping mask splatter mag je als je het aan mij vraagt ook weglaten, al wil ik eerst dat er harmonie in je design komt voordat je die weghaalt. Want als het wat meer samenhangend is kunnen die splatters er misschien nog wel redelijk op staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...