nielsajax Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 In de motorschool moet je één opdracht doen met een motor die bij het optrekken standaard een weelie maakt en bij het remmen een stoppie. is deze ook in het spel ergens te vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ja, dat is de NRG-500. Hier kan je die vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 dat is echt een chille motor B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Maar als je hem gewoon in het spel hebt, maakt ie niet automatisch wheelies en stoppies . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nielsajax Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 nee dat bedoel ik, ik wist wel dat het de nrg-500 was, dat was ik er vergeten bij te zetten, maar volgens mij staat die uit de motorschool er nergens:( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Dat zou ikj ook zeggen ik kan hem echt nergens vinden en hij is echt zo'n lekker snel ding wat is de naam ervan eigenlijk? Mss kan ik dan ik gtawaltrough kijken.. Ik zit al een heletijd te zoekn zou hij er wel zijn ik bedoel staat hij wel ergens? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Ja hoor. Na mijn weten staat hij in het vliegveld van san fiero en in ocean docks van san fierro daar moet je dan de nrg-500 challenge doen. Kijk hier de kaart: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...es&name=nrg-500. Walktrough Bewerkt: 4 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Ja hoor.Na mijn weten staat hij in het vliegveld van san fiero en in ocean docks van san fierro daar moet je dan de nrg-500 challenge doen. Kijk hier de kaart: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...es&name=nrg-500. Walktrough Dat is niet die moet zijn achterste wiel optrekt. Die vind je nergens behalve in de rijschool. Bewerkt: 4 juli 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 ook bij de race tournament denk ik: ale, daar trok die bij mij ook zen voorwiel omhoog :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 misschien trekt ie hem op het achterwiel als je wat gaat rommelen met die handling.cfg, acceleratie wat omhoog zetten en hoppaaa! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IMEe Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 misschien trekt ie hem op het achterwiel als je wat gaat rommelen met die handling.cfg, acceleratie wat omhoog zetten en hoppaaa! Is wel een leuke , trekt die NRG nog 30x zo hard op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Ja hoor.Na mijn weten staat hij in het vliegveld van san fiero en in ocean docks van san fierro daar moet je dan de nrg-500 challenge doen. Kijk hier de kaart: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...es&name=nrg-500. Walktrough je moet de in bike school alles goud halen, dan staat ie buiten samen met pcj-900 en een freeway Het is een vette motor waarmee ik al een wheelie heb gemaakt van ruim een minuut lang en is ook heel geschikt voor alle stunts die er te vinden zijn :rolleyes: Bewerkt: 10 juli 2005 door hanff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.