Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo!

Ik heb op deze site een tutorial gevonden hoe je nieuwe kleuren toe kon voegen. Nu heb ik de Greenwood eerst van kleur verandert, naar oranje (RGB: 225,83,15). Dat lukt, want nu rijden er oranje Greenwood's door m'n GTA SA.

Nu wilde ik de ambulance een geel-blauwe kleur geven. Blauw (ipv rood) is gelukt (RGB: 0,15,117), maar nu wilde ik een gele kleur (ipv wit) toevoegen (RGB: 221,159,35), maar in GTA SA is de gele kleur die ik ingevoerd heb, wordt in het spel weergeven als een roze kleur.

Weet iemand hoe dit kan, en hoe dit kan worden verholpen? (ik heb wel al ontdekt dat in GTA SA de RGB kleuren t/m 245 gaan, en niet t/m 255)

Tabee!

Bewerkt: door Doemar
Geplaatst:

Is er misschien iemand de mij kan helpen? Het is al 2 dagen geleden dat ik dit topic startte, maar nog niemand heeft gereageerd, terwijl er al 81 mensen gekeken hebben....

Graag zo snel mogelijk antwoord ;)

Geplaatst:
(ik heb wel al ontdekt dat in GTA SA de RGB kleuren t/m 245 gaan, en niet t/m 255)

Da's gelul, ze lopen gewoon tot en met 255, alleen is de originele 'wit' van San Andreas geen 'wit', omdat die RGB-code (245,245,245) gebruikt in plaats van (255,255,255). Dat ziet er iets realistischer uit, vond Rockstar, denk ik. Je kunt gewoon 0 tot en met 255 gebruiken in je kleurencodes.

Ik denk overigens dat je misschien per ongeluk carcolor ID 126 hebt gebruikt, dat is namelijk roze. Zo niet, upload dan even de gehele tekstinhoud van je 'carcols.dat' op http://pastebin.com/ en post de URL daarvan even in dit topic, dan kunnen we namelijk ook zien wat je doet. We zijn namelijk niet helderziend :).

Geplaatst:
(ik heb wel al ontdekt dat in GTA SA de RGB kleuren t/m 245 gaan, en niet t/m 255)

Da's gelul, ze lopen gewoon tot en met 255, alleen is de originele 'wit' van San Andreas geen 'wit', omdat die RGB-code (245,245,245) gebruikt in plaats van (255,255,255). Dat ziet er iets realistischer uit, vond Rockstar, denk ik. Je kunt gewoon 0 tot en met 255 gebruiken in je kleurencodes.

Ik denk overigens dat je misschien per ongeluk carcolor ID 126 hebt gebruikt, dat is namelijk roze. Zo niet, upload dan even de gehele tekstinhoud van je 'carcols.dat' op http://pastebin.com/ en post de URL daarvan even in dit topic, dan kunnen we namelijk ook zien wat je doet. We zijn namelijk niet helderziend :).

Ik heb de nieuwe kleur weer even opnieuw ingesteld (nu een iets andere geel), maar nu doet hij het wel ;). Zal inderdaad wel per ongeluk ID 126 hebben gebruikt.

In ieder geval bedankt voor jullie hulp ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...