Jump to content

Inception Style


David22

Recommended Posts

Geïnspireerd door deze poster van Inception, ben ik ook maar eens aan de slag gegaan met Photoshop:

[table=header]

Versie 1

|

Versie 2

incep.jpg|incepv2.jpg[/table]

Ben er zelf wel redelijk tevreden over, 't resultaat komt, met wat eigen effecten erbij, redelijk dicht in de buurt van het origineel.

Rates? :)

Bewerkt: door David22
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, leuk gedaan! Al moet ik zeggen dat ik de uitvoering toch wat minder vind. Het design is overall gewoon veel te donker. Ik denk dat het al een stuk beter zou zijn als je met een brightness/contrast adjustment de brightness iets hoger zet, of je lens correction (dat heb je volgens mij gebruikt) iets aanpast waardoor hij lichter lijkt. Je naam is net iets te scherp en staat er gewoon niet helemaal realistisch op daardoor. Probeer je letters te unsharpenen of blur ze een beetje met je blur tool. Het reliëf op de gebouwen komt ook niet goed naar voren zoals op de poster, het lijkt te komen door een soort stroke om je letters heen, die volgens mij is ontstaan door de scherpte. Ik heb hier verder eigenlijk niet veel op aan te merken. Probeer wat aan het realisme en het licht te werken en je komt er wel.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem meesterlijk!!

Erg origineel gedaan en zeer goed uitgevoerd!

Zou het misschien een mogelijkheid zijn om een tutorial hiervan te maken?? :engel:

Zodra ik tijd heb wil ik er best wel een tutorial voor maken hoor :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...