Jump to content

Bugg in mijn gta san andreas?


dylannn

Recommended Posts

Ik heb een aantal keren gta san andreas gedownload, en mijn besturing is een beetje (...)

ik kan niet met mijn muis rond de auto kijken, en ook niet bij het lopen...

verder als ik mijn besturing op mijn toetsenbord op de wasd toetsen zet, slaat hij ze vervolgends niet op, als ik dan herstart, moet ik alles weer opnieuw doen en ken ik nogsteeds niet instellen hoe ik met mijn muis rond de auto kan kijken!

Heeft iemand een oplossing voor me?

mvg,

DylanXooligandd

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien jij je GTA: San Andreas gedownload hebt, mogen we je niet verder helpen. Het probleem zal dan ook aan het gedownloade spel zelf liggen.

gedownload vanaf steam, -,-

denkje, ik ga vanaf piratebay downloaden ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, als jij het zo onduidelijk in je hoofdpost zet, dan denk ik inderdaad dat je het van piratebay hebt gedownload.

Maar wat zijn je computerspecs?

4gb werkgeheugen,

AMD Quadcore

AMD Ati radeon... ook zoiets,

en windows 7 ultimate

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, als jij het zo onduidelijk in je hoofdpost zet, dan denk ik inderdaad dat je het van piratebay hebt gedownload.

Maar wat zijn je computerspecs?

4gb werkgeheugen,

AMD Quadcore

AMD Ati radeon... ook zoiets,

en windows 7 ultimate

klik eens met je rechtermuisknop op gta_sa.exe en compatibiliteit of iets en doe dan Windows XP Service Pack 3 en Uitvoeren Als Administrator klik dan op toepassen en dan op OK.

Probeer het nu eens en kijk of het werkt

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, als jij het zo onduidelijk in je hoofdpost zet, dan denk ik inderdaad dat je het van piratebay hebt gedownload.

Maar wat zijn je computerspecs?

4gb werkgeheugen,

AMD Quadcore

AMD Ati radeon... ook zoiets,

en windows 7 ultimate

klik eens met je rechtermuisknop op gta_sa.exe en compatibiliteit of iets en doe dan Windows XP Service Pack 3 en Uitvoeren Als Administrator klik dan op toepassen en dan op OK.

Probeer het nu eens en kijk of het werkt

ik heb gekeken, nu kan ik wel als ik meerdere keren opstart rondom kijken, maar nu wilt me muziek nog steeds niet laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, als jij het zo onduidelijk in je hoofdpost zet, dan denk ik inderdaad dat je het van piratebay hebt gedownload.

Maar wat zijn je computerspecs?

4gb werkgeheugen,

AMD Quadcore

AMD Ati radeon... ook zoiets,

en windows 7 ultimate

klik eens met je rechtermuisknop op gta_sa.exe en compatibiliteit of iets en doe dan Windows XP Service Pack 3 en Uitvoeren Als Administrator klik dan op toepassen en dan op OK.

Probeer het nu eens en kijk of het werkt

ik heb gekeken, nu kan ik wel als ik meerdere keren opstart rondom kijken, maar nu wilt me muziek nog steeds niet laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je san andreas opstart moet je naar options gaan en dan naar audio. Daar moet ergens de knop scan user tracks staan. Als je die aanklikt scant 'ie de map in je documenten en dan zou de muziek in het spel moeten zitten

Link to comment
Delen op andere websites

Als je san andreas opstart moet je naar options gaan en dan naar audio. Daar moet ergens de knop scan user tracks staan. Als je die aanklikt scant 'ie de map in je documenten en dan zou de muziek in het spel moeten zitten

maar dat duurd 20000 jaar, en dan gebeurt er toch nix en als ik me instellingen opslaat, saven ze neit, en is alles gewoon klote weer.

want als ik dan weer opnieuw opstart gebeurt er toch niks dan is alles weer default.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...