BiglifeRPG Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Post hier jou haatlijstje: [b]Auto:[/b] [b]Boot:[/b] [b]Helikopter:[/b] [b]Motor:[/b] [b]Personage:[/b] [b]Gedeelte van de stad:[/b] [b]Huis:[/b] [b]Wapen:[/b] [b]Missie:[/b] [b]Submissie:[/b] [b]Radiozender:[/b] De mijne: Auto: Clover Boot: - Helikopter: - Vliegtuig: Dodo Motor: - Personage: Tempenny Gedeelte van San Andreas: Las Venturas Huis: Die waar je buiten moet saven in Angel Pine Wapen: Vuist Missie: Vertical Bird Submissie: Allemaal Radiozender:
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Volgens mij bestond dit topic al.
BiglifeRPG Geplaatst: 18 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Volgens mij bestond dit topic al. Niet voor sa.
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 april 2011 Rapport Geplaatst: 19 april 2011 (bewerkt) Ik heb even gekeken, en je hebt inderdaad gelijk. Hier mijn lijstje: Auto: greenwood Boot: bijna allemaal Helikopter: Hunter Motor: Pcj9000 Personage: wuximu Gedeelte van de stad: Las Venturas Huis: Madd dog's crib Wapen: boksbeugel Missie: geen Submissie: politie!!! Radiozender: payback k-rose Supergtagamer Bewerkt: 20 april 2011 door supergtagamer
Cheezburger Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Auto:Greenwood Boot: Helikopter:Cargobob Motor:bf-400 Personage:OG Loc Gedeelte van de stad:Zuid-west LV Huis: Wapen:Rifle Missie:Robbing Uncle Sam Submissie:Fireman Radiozender:SF-UR
Bassieboy35 Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Auto:huntley Boot:maakt niet uit Helikopter:hyrdra maar is geen heli Motor:nrg-500 Personage:wu zi mu Gedeelte van de stad:las venturas Huis:vliegveld Wapen:m4 Missie:Breaking the Bank at Caligula's Submissie:pimpen Radiozender:K-DST
gamermax Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Auto: Primo Boot: - Helikopter: - Vliegtuig: Dodo Motor: - Personage: Emmet Gedeelte van San Andreas: Leger basis Las Venturas Huis: - Wapen: Vuist Missie: - Submissie: Khaat ze allemaal Radiozender: K-rose ofzo
Cheezburger Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Auto: Primo Boot: - Helikopter: - Vliegtuig: Dodo Motor: - Personage: Emmet Gedeelte van San Andreas: Leger basis Las Venturas Huis: - Wapen: Vuist Missie: - Submissie: Khaat ze allemaal Radiozender: K-rose ofzo Legerbasis LV, bedoel je area 69?
candesco Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Auto: Clover Boot: Reefer Helikopter:RC Goblin Vliegtuig:Rustler Motor:Wayfarer Personage: Eddy Pulaski Gedeelte van San Andreas: Area 69, met die rot SAM's. Huis: Angel Pine trailer Wapen: Wandelstok Missie: Wrong Side of the Tracks Submissie: Driving school (met name burn & lap haat ik) en de missies van Zero Radiozender: K-Rose
.Timothy Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Inderdaad, dit topic bestond al: klik. Het lijstje aldaar heb ik even aangevuld met de nieuwe items van het favorietenlijstje.
Recommended Posts