Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu mijn vc wereld leeg, er zijn dus geen gebouwen meer, hij is dus gestript, alleen wanneer je het dus opstart is er onder je allemaal water, maar op de plekken waar eerst land had gezeten is geen, hoe kan ik ervoor zorgen dat deze ook bedekt zijn met water

Geplaatst:

Het zit hem zich in het bestand: Waterpro.dat Dit bestand kun je editen met de watertool.

@Gangster, lees aub voordat je post....hij zegt dat er gaten in het water zitten

Geplaatst:
Het zit hem zich in het bestand: Waterpro.dat Dit bestand kun je editen met de watertool.

@Gangster, lees aub voordat je post....hij zegt dat er gaten in het water zitten

maar hier kan je alleen de hoogte van het water mee aanpassen, waar eerst land was zijn nu gaten in het water, maar deze zijn niet weg te krijgen met deze tool,

ik denk dat ik het bestand water.dat moet aanpassen, alleen weet ik niet hoe dit werkt

Geplaatst: (bewerkt)
Je kan in het bestand waterpro.dat zeker de gaten vullen.

je kan wel al het water wegkrijgen, maar moet je de water hoogte veranderen in 10 of wat moet ik doen, kan iemand mij dat uitlegge

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:
Je kan in het bestand waterpro.dat zeker de gaten vullen.

vc ondersteunt maar 1 niveau van water

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...