Jump to content

Toets kapot


MidnightMayhem

Recommended Posts

Beste leden,

Ik heb een probleempje met mijn toetsenbord van mijn Acer Aspire. Gisteren heb ik per ongeluk een toets erafgetrokken (zonder al te veel schade). Achteraf heb ik dan ook een tweede erafgetrokken om te kijken hoe ik het eerste kon repareren :7

Helaas heb ik al meer dan twee uur gespendeerd om de twee toetsen met de bijbehorende onderdelen op de juiste plek te krijgen. Zonder succes en tot grote ergernis is er aan een onderdeel een stukje half af... Kan ik dit makkelijk repareren of toch binnenbrengen in een winkel waar ze dit soort dingen maken?

Onderdelen:

post-113534-1303112337,38.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Keihard meppen, dan moet die wel vast komen te zitten.

hammer-1.jpg

Als er een stukje af is gebroken kun je inderdaad beter even naar de winkel, want dan werkt die toets niet meer. Als het goes is kun je het andere stukje er wel zelf terug in doen. Bij computers is het vaak hard genoeg drukken tot je een klik hoort. Als je een krak hoort, heb je te hard gedrukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is net het probleem. Op mijn vorige laptop heb ik al iets dergelijk meegemaakt, daar werkte keihard drukken wel. Als ik (eindelijk) de onderdelen op de juiste plaats heb en dan de toets wil zetten, hoor ik gekraak en geklik, en langs de onderkant hangt hij vast, langs de bovenkant jammer genoeg niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Achteraf heb ik dan ook een tweede erafgetrokken om te kijken hoe ik het eerste kon repareren :7

Hahaha, heb me kapot gelachen !! :schater:

Ik heb zelf ook een oude Acer Aspire en daar zat de delete knop los en dat had ik gewoon gefixt met dubbelzijdige tape aan de onderkant van je toets te plakken en de andere kan van de tape op de knop te plakken. Misschien niet ideaal maar het werkt wel :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet je teleurstellen, zelfs al is de toets intact, in de winkel kunnen ze er hem niet op plaatsen. Althans, in mijn geval toch..Sindsdien gebruik ik een USB-toetsenbord en ben ik zowat alle mobiliteit van m'n laptop verloren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De laptop heb ik eergisteren binnengebracht bij Vandenborre :puh: Helaas zal het betalen worden ivm de vermelding 'GEBRUIKERSSCHADE' :(

@Shotyoudie: Inderdaad niet zo'n héél slim idee :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...