Jump to content

Territorium


Dippie

Recommended Posts

Is het nuttig om voordat je San Fierro in kunt, dat je dan alle territoriums van de andere gangs (Ballas en Los Santos Vagos) al overneemt? Of moet je die allemaal weer terugveroveren na de missie 'Home Coming'. Met andere woorden; Komen de veroverde gangterritoriums weer terug of moeten die opnieuw veroverd worden.

Groet!

Link to comment
Delen op andere websites

Is het nuttig om voordat je San Fierro in kunt, dat je dan alle territoriums van de andere gangs (Ballas en Los Santos Vagos) al overneemt? Of moet je die allemaal weer terugveroveren na de missie 'Home Coming'. Met andere woorden; Komen de veroverde gangterritoriums weer terug of moeten die opnieuw veroverd worden.

Groet!

Dit is totaal niet nutig, want na een tijdje spellen zijn de missies weer op de begin eiland.

Dan ben je ook al je hoods kwijd, daarom is het ook zwaar afgeraden om dit te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was er al mee begonnen, maar toen las ik iets op WikiGTA en toen vroeg ik me af of het wel nuttig was. Daarom dit topic :puh:

Maar dan houdt ik op met het veroveren van territoriums :puh:

Bedankt!

(Topic kan gesloten worden ;))

Link to comment
Delen op andere websites

Doe in het begin nou maar eerst al die missies en als je het verhaal hebt uitgespeeld ga je hoods overnemen.

Dit hoeft echter niet, want na Home coming kan je beginnen met veroveren van de wijken.

Daarna volgen nog 1 à 2 missies waar je een kleins stukje van een territorium terug claimt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het geeft op zich niks als je alle territorium overneemt na Doberman. Het heeft alleen niet zo veel nut. Wel zou ik in ieder geval een aantal gebieden overnemen. Het levert namelijk wel geld op en respect, plus dat je de rivaliserende gangs een beetje bezighoudt om niet Ganton in te nemen. Zelf had ik na Doberman bijna geheel East Los Santos veroverd, op 2 stroken na, jefferson ook in zijn geheel op 1 na, stukken van Idlewood (zoals waar big smoke woont), Een stuk van East Beach (rondom het stadion) en zuid-westelijk Willowfield (wat aan Ganton grenst).

Na The Green Sabre, waarna je in Whetstone wordt gegooid, verlies je alle territorium en begin je bij je terugkomst in Los Santos op nul. In een paar missies verover je weer territorium.

Doe in het begin nou maar eerst al die missies en als je het verhaal hebt uitgespeeld ga je hoods overnemen.

Als het verhaal uit is, dan is het spel ook ten einde. Sowieso als je het verhaal volgt moet je territorium weer overnemen als je eenmaal terug bent in Los Santos, te beginnen in je eigen hood.

Bewerkt: door candesco
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Doe in het begin nou maar eerst al die missies en als je het verhaal hebt uitgespeeld ga je hoods overnemen.

Als het verhaal uit is, dan is het spel ook ten einde. Sowieso als je het verhaal volgt moet je territorium weer overnemen als je eenmaal terug bent in Los Santos, te beginnen in je eigen hood.

Het spel is nooit ten einde tot je de 100% hebt, en je hoeft voor de storyline alleen maar een paar gebieden in te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...