s0098374 Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Hallo iedereen, Ik heb 18 wheels of steel: american long haul op windows xp. Ik wil het spel aanpassen zodat ik, als ik aan het rijden ben, bijv. onder de 'map' een schermpje krijg met de max. snelheid. Hiervoor heb ik dus 2 problemen: -Hoe kan ik het scherm aanpassen zodat ik daar een kadertje kan plaatsen; -Hoe kan ik (in een save-game) zien waar mijn truck is? Alvast bedankt. Ps. Ik weet dat dit veel erk is, en erg moeilijk, maar ik wil ht toch proberen Reageren
commando Geplaatst: 19 april 2011 Rapport Geplaatst: 19 april 2011 (bewerkt) ik denk dat men in dit forum weinig over dit spel weet, ikzelf heb wel Eurotruck Simulator gespeeld, maar ook daarbij was een kleine community op dit Forum kom je nog wel het best uit de voeten... Groetjes, Commando Bewerkt: 19 april 2011 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.