Jump to content

terug draaien


azlef

Recommended Posts

ik heb gehoort dat je je pc terug kunt draaien naar een datum om fouten weer goed te maken

ik heb 2 vragen

vraag1:is het egt zo dat als je je pc terug draait dat alle fouten van nu weg gaan en dat alle bestanden van toen terug keren of keren aleen de bestande terug en blijven de fouten

en vraag 2 is hoe moet je dat eigelijk doen dat terug draaien ik heb een hp notebook en als bestuurings syteem windows vista home premuim help me plz

groeten. azlef :cya:

Bewerkt: door azlef
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een Systeemherstel waarme je inderdaad je pc kunt terug draaien naar een bepaalde datum (maximum een week ongeveer, correct me if i'm wrong :puh:). Zelf gebruik ik dit vaak als ik een programma heb gedownload dat erna niet meer weg wil. Maar té vaak gebruiken is ook niet goed voor je computer.

Dit zijn dan mijn ervaringen met Systeemherstel.. :)

EDIT: Ik had je vragen over het hoofd gezien.. :7

1. Het is inderdaad zo dat bestanden als muziek, afbeeldingen etc. gewoon blijven.

2. Gewoon in je PC zoeken naar: Systeemherstel en het zou moeten lukken :bier:

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een Systeemherstel waarme je inderdaad je pc kunt terug draaien naar een bepaalde datum (maximum een week ongeveer, correct me if i'm wrong :puh:). Zelf gebruik ik dit vaak als ik een programma heb gedownload dat erna niet meer weg wil. Maar té vaak gebruiken is ook niet goed voor je computer.

Dit zijn dan mijn ervaringen met Systeemherstel.. :)

EDIT: Ik had je vragen over het hoofd gezien.. :7

1. Het is inderdaad zo dat bestanden als muziek, afbeeldingen etc. gewoon blijven.

2. Gewoon in je PC zoeken naar: Systeemherstel en het zou moeten lukken :bier:

ow bedankt

nog 1 vraag als ik het bv bij istal rayman 3 zet gaat het dan naar het moment voor dat ik het hat geinstaleert of der na zo dat ik het juiste punt kan vinden

Bewerkt: door azlef
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een Systeemherstel waarme je inderdaad je pc kunt terug draaien naar een bepaalde datum (maximum een week ongeveer, correct me if i'm wrong :puh:). Zelf gebruik ik dit vaak als ik een programma heb gedownload dat erna niet meer weg wil. Maar té vaak gebruiken is ook niet goed voor je computer.

Dit zijn dan mijn ervaringen met Systeemherstel.. :)

EDIT: Ik had je vragen over het hoofd gezien.. :7

1. Het is inderdaad zo dat bestanden als muziek, afbeeldingen etc. gewoon blijven.

2. Gewoon in je PC zoeken naar: Systeemherstel en het zou moeten lukken :bier:

ow bedankt

nog 1 vraag als ik het bv bij istal rayman 3 zet gaat het dan naar het moment voor dat ik het hat geinstaleert of der na zo dat ik het juiste punt kan vinden

Naar het punt ervoor. Maar alles word hersteld behalve je bestanden, die blijven hetzelfde. Okee, de files van een game worden geloof ik wel gewoon verwijderd maar je documenten enzo blijven gewoon staan :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...