azlef Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 (bewerkt) ik heb gehoort dat je je pc terug kunt draaien naar een datum om fouten weer goed te maken ik heb 2 vragen vraag1:is het egt zo dat als je je pc terug draait dat alle fouten van nu weg gaan en dat alle bestanden van toen terug keren of keren aleen de bestande terug en blijven de fouten en vraag 2 is hoe moet je dat eigelijk doen dat terug draaien ik heb een hp notebook en als bestuurings syteem windows vista home premuim help me plz groeten. azlef Bewerkt: 18 april 2011 door azlef Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 (bewerkt) Dit is een Systeemherstel waarme je inderdaad je pc kunt terug draaien naar een bepaalde datum (maximum een week ongeveer, correct me if i'm wrong ). Zelf gebruik ik dit vaak als ik een programma heb gedownload dat erna niet meer weg wil. Maar té vaak gebruiken is ook niet goed voor je computer. Dit zijn dan mijn ervaringen met Systeemherstel.. EDIT: Ik had je vragen over het hoofd gezien.. 1. Het is inderdaad zo dat bestanden als muziek, afbeeldingen etc. gewoon blijven. 2. Gewoon in je PC zoeken naar: Systeemherstel en het zou moeten lukken Bewerkt: 18 april 2011 door TekaLoca Reageren
azlef Geplaatst: 18 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2011 (bewerkt) Dit is een Systeemherstel waarme je inderdaad je pc kunt terug draaien naar een bepaalde datum (maximum een week ongeveer, correct me if i'm wrong ). Zelf gebruik ik dit vaak als ik een programma heb gedownload dat erna niet meer weg wil. Maar té vaak gebruiken is ook niet goed voor je computer. Dit zijn dan mijn ervaringen met Systeemherstel.. EDIT: Ik had je vragen over het hoofd gezien.. 1. Het is inderdaad zo dat bestanden als muziek, afbeeldingen etc. gewoon blijven. 2. Gewoon in je PC zoeken naar: Systeemherstel en het zou moeten lukken ow bedankt nog 1 vraag als ik het bv bij istal rayman 3 zet gaat het dan naar het moment voor dat ik het hat geinstaleert of der na zo dat ik het juiste punt kan vinden Bewerkt: 18 april 2011 door azlef Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Dit is een Systeemherstel waarme je inderdaad je pc kunt terug draaien naar een bepaalde datum (maximum een week ongeveer, correct me if i'm wrong ). Zelf gebruik ik dit vaak als ik een programma heb gedownload dat erna niet meer weg wil. Maar té vaak gebruiken is ook niet goed voor je computer. Dit zijn dan mijn ervaringen met Systeemherstel.. EDIT: Ik had je vragen over het hoofd gezien.. 1. Het is inderdaad zo dat bestanden als muziek, afbeeldingen etc. gewoon blijven. 2. Gewoon in je PC zoeken naar: Systeemherstel en het zou moeten lukken ow bedankt nog 1 vraag als ik het bv bij istal rayman 3 zet gaat het dan naar het moment voor dat ik het hat geinstaleert of der na zo dat ik het juiste punt kan vinden Naar het punt ervoor. Maar alles word hersteld behalve je bestanden, die blijven hetzelfde. Okee, de files van een game worden geloof ik wel gewoon verwijderd maar je documenten enzo blijven gewoon staan Reageren
GolfG60 Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Maar je moet wel een herstelpunt hebben, als je dit niet hebt, gaat dit al niet. Reageren
azlef Geplaatst: 18 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2011 oke iedereen bedankt voor het helpen groeten azlef Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.