ikt Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Gegroet allen. Ik werk graag met Notepad2, alleen werkt de tab knop niet naar behoren. Hier een voorbeeldje: Is nu notepad raar met zijn afwijkende standaarden, of is Notepad2 fout? Notepad zijn tab vind ik duidelijker en handiger. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Alleen de enige echte Notepad is voor de echte bazen. DreamWeaver maakt ook gebruik van kleinere tabs dan Notepad. Wellicht kun je in de instellingen in Notepad2 de tabgrootte wijzigen. Anders gewoon alleen maar Notepad gebruiken. Reageren
ikt Geplaatst: 18 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2011 (bewerkt) Alleen de enige echte Notepad is voor de echte bazen. DreamWeaver maakt ook gebruik van kleinere tabs dan Notepad. Wellicht kun je in de instellingen in Notepad2 de tabgrootte wijzigen. Anders gewoon alleen maar Notepad gebruiken. M-m-m-maar IK WIL NIET! Ik zal naar de opties kijken. Als dat het niet wordt: kladblok zonder functies maar mét die handige tab gebruiken. Gluiperd ook met je tekst die precies dezelfde kleur als de achtergrond heeft Edit: Het is gelukt, Tabulator (wat een woord) naar 8 zetten voor het gewenste effect. IK WIST HET! Een geavanceerd stukje kunst als Notepad2 MOET natuurlijk zo'n instellingen hebben Bewerkt: 18 april 2011 door ikt Reageren
Crypteq Geplaatst: 19 april 2011 Rapport Geplaatst: 19 april 2011 Alleen de enige echte Notepad is voor de echte bazen. Als je het helemaal goed wilt doen neem dan Notepad++ Reageren
ikt Geplaatst: 19 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2011 Alleen de enige echte Notepad is voor de echte bazen. Als je het helemaal goed wilt doen neem dan Notepad++ I don't like the icon. /hipster mode Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.