Jump to content

Notepad2 - tab


ikt

Recommended Posts

Gegroet allen.

Ik werk graag met Notepad2, alleen werkt de tab knop niet naar behoren. Hier een voorbeeldje:

post-20890-130313563068.png

Is nu notepad raar met zijn afwijkende standaarden, of is Notepad2 fout? Notepad zijn tab vind ik duidelijker en handiger.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen de enige echte Notepad is voor de echte bazen.

DreamWeaver maakt ook gebruik van kleinere tabs dan Notepad. Wellicht kun je in de instellingen in Notepad2 de tabgrootte wijzigen. Anders gewoon alleen maar Notepad gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen de enige echte Notepad is voor de echte bazen.

DreamWeaver maakt ook gebruik van kleinere tabs dan Notepad. Wellicht kun je in de instellingen in Notepad2 de tabgrootte wijzigen. Anders gewoon alleen maar Notepad gebruiken.

M-m-m-maar IK WIL NIET! :cry:

Ik zal naar de opties kijken. Als dat het niet wordt: kladblok zonder functies maar mét die handige tab gebruiken. :(

Gluiperd ook met je tekst die precies dezelfde kleur als de achtergrond heeft :puh:

Edit: Het is gelukt, Tabulator (wat een woord) naar 8 zetten voor het gewenste effect. IK WIST HET! Een geavanceerd stukje kunst als Notepad2 MOET natuurlijk zo'n instellingen hebben :)

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...