Royboow Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 (bewerkt) Ik vind hem niet echt geweldig, de render match totaal niet met het gehele plaatje, de render is een soort van te realistisch. De geduplicate render vind ik ook niet in het design passen, daar komt zijn epicface is te groot uit, maar daar kan jij niks aan doen. De achtergrond ziet er wel aardig uit, maar al die effecten erop maakt het te druk. al met al zeker wel een geslaagt designg, alleen mist het de uitwerking die nodig is. 7/10 Bewerkt: 18 april 2011 door Royboow Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Thanks, verder nog iemand tips? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Mooi gedaan, Die afwisseling van Geel naar Rood had je wel wat beter moeten doen ipv een rechte streep. 8 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Goed gelukt Leuk "vlag" effect ook [8/10] Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 8 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Goed gelukt Leuk "vlag" effect ook [8/10] Allemaal heel leuk die 8, maar waarom is het een 8 als je geen kritiek hebt? Je moet echt meer inhoud in je rates stoppen hoor, hier heeft niemand iets aan. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Waarom zit er eigenlijk geen blauw in je achtergrond? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 mei 2011 Rapport Geplaatst: 8 mei 2011 Dan zal ik hier de kritiek even melden: Het goudkleurige effect vind ik net even te veel, en de vergroting rechts van zijn hoofd vind ik niet zo super, Maar, voor de rest is het goed gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.