Jump to content

OG log

nickerr

Recommended Posts

Als je OG Loc van het politiebureau gehaald heb moet je naar Freddy's huis rijden en daar achtervolg je hem gewoon. Je moet hem gewoon volgen tot bij het basketbalveld lang de spoorweg en hem daar neerschieten.

Meer info vind je hier.

Delen op andere websites

weetj ook in welk deel dat is van het eiland want ik kan helemaal niet goed motorrijden ik val er steeds van af :angry:

Ik denk niet dat je naar het basketbalveld kan rijden en daar op Freddy wachten hoor, je zal hem waarschijnlijk moeten volgen. ;) Op bepaalde plaatsen wacht Freddy even op je dus je moet niet heel vlug rijden.

Delen op andere websites

Het handigst is gewoon om goed op de weg te letten! ;) Hij stapt na een tijdje toch wel af, dan schiet je hem gewoon neer! Als je cheat heb ik misschien een Hulpmiddel voor je, als je deze cheat invoert: thgloj

Dan heb je minder verkeer! (Bijna geen auto's) Dus dan word het rijden een stuk makkelijker! B)

Delen op andere websites

een goede tip is ook om gewoon alleen over de hoofdwegen te rijden inplaats van die kleine steegjes dan kun je hem makkelijker volgen en val je niet zo snel van je motor af. ook makkelijk is om veel biking skils te hebben ik heb hem nu helemaal vol en dan val je haast nooit meer van de motor af tenzij je iets heel raars doet

Delen op andere websites

je moet freddy gewoon 8ervolgen tot aan die basketbalveld daarna moet je freddy gewoon doodmaken die ballas lui hoef je niet doodtemaken want als je freddy hebt doodgemaakt dan komt er zo'n filmpje en dan kunnen die ballas lui je niet meer doodmaken :)

Delen op andere websites

je moet freddy gewoon 8ervolgen tot aan die basketbalveld daarna moet je freddy gewoon doodmaken die ballas lui hoef je niet doodtemaken want als je freddy hebt doodgemaakt dan komt er zo'n filmpje en dan kunnen die ballas lui je niet meer doodmaken :)

Goed dat je wilt helpen, maar er is al veel info gepost.

Ik stel voor dat we dit topic laten rusten.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...