nickerr Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 hoe kun je deze opdracht gemakkelijk halen B) :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Als je OG Loc van het politiebureau gehaald heb moet je naar Freddy's huis rijden en daar achtervolg je hem gewoon. Je moet hem gewoon volgen tot bij het basketbalveld lang de spoorweg en hem daar neerschieten. Meer info vind je hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickerr Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 weetj ook in welk deel dat is van het eiland want ik kan helemaal niet goed motorrijden ik val er steeds van af :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Die missie is gewoon in los santos (1e eiland) Die kerel stopt bij die 2 basketbal velden naast elkaar. Bewerkt: 2 juli 2005 door marcelheerde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickerr Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 B) en waaaaaar is dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Waarom wil je dat eigenlijk weten? Maar hier is het: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 weetj ook in welk deel dat is van het eiland want ik kan helemaal niet goed motorrijden ik val er steeds van af :angry: Ik denk niet dat je naar het basketbalveld kan rijden en daar op Freddy wachten hoor, je zal hem waarschijnlijk moeten volgen. Op bepaalde plaatsen wacht Freddy even op je dus je moet niet heel vlug rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Het handigst is gewoon om goed op de weg te letten! Hij stapt na een tijdje toch wel af, dan schiet je hem gewoon neer! Als je cheat heb ik misschien een Hulpmiddel voor je, als je deze cheat invoert: thgloj Dan heb je minder verkeer! (Bijna geen auto's) Dus dan word het rijden een stuk makkelijker! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Huib Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 een goede tip is ook om gewoon alleen over de hoofdwegen te rijden inplaats van die kleine steegjes dan kun je hem makkelijker volgen en val je niet zo snel van je motor af. ook makkelijk is om veel biking skils te hebben ik heb hem nu helemaal vol en dan val je haast nooit meer van de motor af tenzij je iets heel raars doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 je kunt ook een code gebruiken zodat je de sniper rifle krijgt en op sommige plekken wacht die kerel en dan meteen afstappen, en dan simpel killen met je sniper rifle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 je moet freddy gewoon 8ervolgen tot aan die basketbalveld daarna moet je freddy gewoon doodmaken die ballas lui hoef je niet doodtemaken want als je freddy hebt doodgemaakt dan komt er zo'n filmpje en dan kunnen die ballas lui je niet meer doodmaken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 je moet freddy gewoon 8ervolgen tot aan die basketbalveld daarna moet je freddy gewoon doodmaken die ballas lui hoef je niet doodtemaken want als je freddy hebt doodgemaakt dan komt er zo'n filmpje en dan kunnen die ballas lui je niet meer doodmaken Goed dat je wilt helpen, maar er is al veel info gepost. Ik stel voor dat we dit topic laten rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 wat jij wil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 wat jij wil Post je wel even iets nuttig? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 zoals? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.