azlef Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 (bewerkt) hoi ik wou QuickPlay open en opeens kreeg ik een fout melding dat da niet meer werkte en dat er naar een oplosing word gezocht terwijl dat al zo een jaar of 2,3 duurt hoe kan het dat da niet meer werkt wat kan ik doen om dat op te lossen wat meer info ---------------------- mijn bustuurings syteem is windows vista home permuim QuickPlay is een standaart programa van mij leptop zelf het heeft zelfs een eigen knop op men toetsen bord en de laptop is HP Pavilion dv6500 Notebook PC Bewerkt: 18 april 2011 door azlef Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 april 2011 Rapport Geplaatst: 23 april 2011 ... wat? Probeer het nog eens, en leg dan stap voor stap uit wat er fout gaat. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 24 april 2011 Rapport Geplaatst: 24 april 2011 Probeer het eens op te lossen met systeemherstel, herstel met systeemherstel je computer terug naar de datum dat Quickplay het nog wel deed. Systeem herstel kun je vinden in Start/Programma's/Systeemwerkset/Systeemherstel, hopelijk werkt het met resultaat. Succes! Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 24 april 2011 Rapport Geplaatst: 24 april 2011 Probeer het eens op te lossen met systeemherstel terwijl dat al zo een jaar of 2,3 duurt Systeemherstel.. Reageren
azlef Geplaatst: 17 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2011 het enege wat er fout gaat is dat als ik het probeer op te starten dat ik een bericht krijg met HP QuickPlay werkt niet meer Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma word gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is dat staat er alemaal en dat is ook hetprobleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.