Jump to content

Geen enkel USB apparaat wordt nog herkend


MegaPilot

Recommended Posts

Hé,

geen enkel USB-apparaat wordt nog herkend. Weet iemand een oplossing, want dit is zeer irritant..En een leuk driver programma waarvoor ik geen nier moet verkopen zou ook leuk zijn. :) Ik heb Windows XP SP3.

Mvg,

MP

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat GolfG60 doet kan, maar wat handiger is, is om je moederbordmodel te checken met Speccy, daarop te googlen met daarachter 'drivers' geplakt. Ergens vind je dan een south bridge of chipset driver, die moet ervoor zorgen dat je USB apparaten weer herkend worden. Anders zoek je gewoon per apparaat.

Link to comment
Delen op andere websites

En het probleem doet zich weer voor..:duh: De standby mode werkt trouwens niet, ik moet m'n pc resetten als ik de standby mode kies bij uitschakelen omdat hij maar blijft steken op dat blauwe venstertje..

Edit: Hoe vind ik trouwens de naam van m'n moederbord? Via Flitskikker Infotool heb ik enkel de biosnaam..

Problem solved: De hapering tijdens het opstarten, de USB poorten die flipten, ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE USB HUB! Ik heb me een nieuwe hub gekocht en alles is weer in orde. ^^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een typische Belgische USB Hub dus :7

Wtf op wat slaat dat nou?

Wat denk je dat in België ALLES 'made in Belgium' is? niet dus... duh.gif

En als je logisch zou nadenken zou je weten dat zoon dingen tegenwoordig bijna altijd 'made in Japan/China/taiwan' zijn. puh2.gifknipoog.gif

Dus hou je nutteloze uitspraken maar zo. clown.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een typische Belgische USB Hub dus :7

Wtf op wat slaat dat nou?

Wat denk je dat in België ALLES 'made in Belgium' is? niet dus... duh.gif

En als je logisch zou nadenken zou je weten dat zoon dingen tegenwoordig bijna altijd 'made in Japan/China/taiwan' zijn. puh2.gifknipoog.gif

Dus hou je nutteloze uitspraken maar zo. clown.gif

Toevallig dat ik laats aan een gesprek had met een Belg, en het komt heel erg over dat Belgen dus totaal niet bekend zijn met sarcasme en de gebruikelijk icoontjes ermee.

Er staat ' :7 ', al een reden dat het met (lichtelijk) sarcasme er al staat, daarnaast weet iedere mongool dat vele elektrische apparaten uit Azië komen, dus nog een reden om het onserieus op te vatten.

En als laatste, Belgen zijn zo grappig als ze niet doorhebben als het om sarcasme gaat, ze zijn gelijk op hun pikkie getrapt en brullen allerlei dingen om zo serieus mogelijk over te komen. :schater:

Maar voortaan, als ik sarcasme typ, en vooral over of tegen Belgen, zal ik extra veel icoontjes gebruiken zodat jullie Belgen het daadwerkelijk doorhebben ;)

Kusje kusje, een Nederlander... (kusje kusje krijg je niet btw, is sarcasme :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: )

Link to comment
Delen op andere websites

het komt heel erg over dat Belgen dus totaal niet bekend zijn met sarcasme en de gebruikelijk icoontjes ermee.

Kuch, vooroordelen? Zelfs ik zag dat het sarcastisch bedoelt was, maar alsnog is het ongepast en zou ik hetzelfde gereageerd hebben als Woody.

Link to comment
Delen op andere websites

het komt heel erg over dat Belgen dus totaal niet bekend zijn met sarcasme en de gebruikelijk icoontjes ermee.

Kuch, vooroordelen? Zelfs ik zag dat het sarcastisch bedoelt was, maar alsnog is het ongepast en zou ik hetzelfde gereageerd hebben als Woody.

*Kuch* ervaring *kuch*

Niet iedereen woont in een grot ;)

Link to comment
Delen op andere websites

het komt heel erg over dat Belgen dus totaal niet bekend zijn met sarcasme en de gebruikelijk icoontjes ermee.

Kuch, vooroordelen? Zelfs ik zag dat het sarcastisch bedoelt was, maar alsnog is het ongepast en zou ik hetzelfde gereageerd hebben als Woody.

Ja, zélfs jij! :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

*Kuch* ervaring *kuch*

Dus als ik ervaring heb met criminele zwarten mag ik zomaar zeggen dat elke zwarte een crimineel is? Oh, besef je nu pas dat je een racistische uitlating hebt geuit? Ik weet het niet zeker, maar heb jij al gehoord van USB hubs die je apparaten zoals een muis laten oplichten en ze niet laten werken? Je opstart- en afsluitproces helemaal blokkeren en al je USB-poorten verneuken zodat geen enkel USB-apparaat nog werkt(USB-apparaten inbegrepen die niet op de hub zijn aangesloten)? Sorry, ik niet.

@ hierboven: You got me there..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

*Kuch* ervaring *kuch*

Dus als ik ervaring heb met criminele zwarten mag ik zomaar zeggen dat elke zwarte een crimineel is? Oh, besef je nu pas dat je een racistische uitlating hebt geuit? Ik weet het niet zeker, maar heb jij al gehoord van USB hubs die je apparaten zoals een muis laten oplichten en ze niet laten werken? Je opstart- en afsluitproces helemaal blokkeren en al je USB-poorten verneuken zodat geen enkel USB-apparaat nog werkt(USB-apparaten inbegrepen die niet op de hub zijn aangesloten)? Sorry, ik niet.

@ hierboven: You got me there..

Tja, ik zeg dat ze zo overkomen, is dat racistisch? is dat beledigend?

Dat zelfs jij zo zou reageren zegt ook veel, het is logisch dat als vele Belgen, niet sarcasme kunnen herkennen.

Dat ik die 'vooroordeel' maak, want ik ken niet iedere Belg dus ik kan idd niet over iedere Belg spreken, maar als je er genoeg kent, kun je wel een beeld erover creëren.

Zodoende mijn blik over Belgen en sarcasme, er zijn Belgen die het niet herkennen maar later wel erom kunnen lachen, er zijn Belgen die geïrriteerd reageren, en er zijn Belgen die er geen kloot om geven en natuurlijk Belgen die het wel herkennen en erom lachen, of niet, maar dat laatste is met mijn ervaring best wel zeldzaam.

Maar hé, ik woon niet in België, dus ik mag niks zeggen over Belgen :clown:

En ja, dat is best wel logisch als je denkt, ik denk dan een beetje aan Can-bus, een techniek in de autobranche.

Allemaal regelapparaten, is eentje slecht, kan en gaat ie alles beïnvloeden, want hij stuurt immers foute signalen door.

En ja, ik heb ook eens een USB Hub een kabel zien doorfikken, leuk, zo'n hub, gelukkig heb ik genoeg USB poorten :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...