Jump to content

Videokaart werkt niet?


K1pc0rn

Recommended Posts

ik heb net windows 7 opnieuw geinstalleerd want m'n PC deed raar

ik start hem op en ik zie wel gewoon beeld enzo, maar als ik dan mijn videokaart erin doe en ik start mijn PC op dan zie ik helemaal geen beeld?!

ik heb wel gewoon het extra snoertje aan mijn videokaart gedaan.

de fans draaien wel gewoon.

moet ik mijn onboard videokaart misschien ergens uitschakelen voordat ik mijn andere videokaart erin wil doen?

Mijn specs:

Intel Core 2 Quad Q6600

OCZ 500 Watt ModXstream

Ati HD5770

2GB RAM

De ventilator draait wel van de videokaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de kabel van het beeld nu wel in de videokaart gedouwd (aan de achterkant van de PC) ipv die van de onboard kaart? Dat is een kabel met een blauw uiteinde naar je monitor toe.

Ja, heb ik gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de kabel van het beeld nu wel in de videokaart gedouwd (aan de achterkant van de PC) ipv die van de onboard kaart? Dat is een kabel met een blauw uiteinde naar je monitor toe.

Hoeft niet noodzakelijk blauw te zijn. Dat is meestal wel het geval bij een VGA out, maar dat wordt tegenwoordig steeds schaarser.

@TS: Als je in veilige modus opstart met de kaart erin, krijg je dan wel beeld? Ik vermoed een driver probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de kabel van het beeld nu wel in de videokaart gedouwd (aan de achterkant van de PC) ipv die van de onboard kaart? Dat is een kabel met een blauw uiteinde naar je monitor toe.

Hoeft niet noodzakelijk blauw te zijn. Dat is meestal wel het geval bij een VGA out, maar dat wordt tegenwoordig steeds schaarser.

@TS: Als je in veilige modus opstart met de kaart erin, krijg je dan wel beeld? Ik vermoed een driver probleem.

dat kan toch niet, want ik zie helemaal geen beeld dus kan ik er ook niet inkomen.

maar als ik de HD5770 erin doe dan gaat de CPU heel hard draaien (even hard als die opstart, dan draait ie namelijk heel even heel hard)

als ik geen videokaart erin heb zitten, dan gaat dew CPU fan wel iets zachter draaien, dat komt denk ik omdat hij dan weet dat er beeld is.

dus hij blijft een soort van hangen als ik die nieuwe videokaart erin heb zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan toch niet, want ik zie helemaal geen beeld dus kan ik er ook niet inkomen.

maar als ik de HD5770 erin doe dan gaat de CPU heel hard draaien (even hard als die opstart, dan draait ie namelijk heel even heel hard)

als ik geen videokaart erin heb zitten, dan gaat dew CPU fan wel iets zachter draaien, dat komt denk ik omdat hij dan weet dat er beeld is.

dus hij blijft een soort van hangen als ik die nieuwe videokaart erin heb zitten.

Is je kaart dan nog wel goed?

En heb je geen pieper in je computer zitten?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...