Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb voor mijn gta sa (compact cleo) een ford crown victoria maar kvind 150 niet snel genoeg weet iemand waar ik de snelheid kan aanpassen naar ong. 230, 240 KMH ik had ooit eens iets gelezen dat je in carcols moet zijn ofzo?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Overigens kun je de snelheid van een auto ook aanpassen in de handling.cfg (dit is gewoon te openen met Kladblok of een soortgelijk programma)(staat in de map 'data'). Hier zoek je de auto op waarvan je de snelheid wilt wijzigen, bijvoorbeeld de Greenwood. Deze is ingesteld op 160.0 km/u (zie de rij 'N'). Hier kun je bijvoorbeeld voor in de plaats 200.0 typen, en dan rijdt de auto die snelheid. (Wel even de game opnieuw starten :puh:)

Maar met bovenstaande links van Sjaakswabber werkt het blijkbaar dus ook :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Overigens kun je de snelheid van een auto ook aanpassen in de handling.cfg (dit is gewoon te openen met Kladblok of een soortgelijk programma)(staat in de map 'data'). Hier zoek je de auto op waarvan je de snelheid wilt wijzigen, bijvoorbeeld de Greenwood. Deze is ingesteld op 160.0 km/u (zie de rij 'N'). Hier kun je bijvoorbeeld voor in de plaats 200.0 typen, en dan rijdt de auto die snelheid. (Wel even de game opnieuw starten :puh:)

Maar met bovenstaande links van Sjaakswabber werkt het blijkbaar dus ook :puh:

Dit antwoord zocht ik het vorige hielp me ook erg goed hoor! maar dit zoch ik heel erg bedankt!

Bewerkt: door gamermax
Geplaatst:

Dit antwoord zocht ik het vorige hielp me ook erg goed hoor! maar dit zoch ik heel erg bedankt!

Geen dank! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...