marcelheerde Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Er is nu al een soort MTA je kunt gewoon online spelen tegen andere mensen Je kunt hem hier downloaden: gta3.net Ik had het al naar gtagames.nl gestuurd alleen staat hij nog niet op de site dus dan geef ik het hier maar door! Met vriendelijke groet Marcelheerde, Bewerkt: 2 juli 2005 door marcelheerde Reageren
Marius Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Dat is GTATournament, die zou ik maar niet gebruiken. Weinig mensen spelen dat en het heeft veel bugs. Reageren
marcelheerde Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Dat is GTATournament, die zou ik maar niet gebruiken. Weinig mensen spelen dat en het heeft veel bugs. Hoezo niet gebruiken? Ik speel het ook gewoon en best veel mensen spelen het!Maar dat zijn alleen engelse lui of duisters. Reageren
Marius Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Hoezo niet gebruiken? Ik speel het ook gewoon en best veel mensen spelen het!Maar dat zijn alleen engelse lui of duisters. Is alleen mijn mening, maar het is bijna vakantie voor de mensen die aan MTA werken dus die zal ook niet zo lang meer op zich laten wachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.