SpelerNL Geplaatst: 19 april 2011 Rapport Geplaatst: 19 april 2011 Telkens als ik op me ps3 gta IV ga splen zegt hij disconnected becous your router/NAT is to strict ik snap hier echter helemaal niks van of dit nou is op te lossen of niet ik hoop snel iets te horen van iemand Mvgr. spelerNL Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 april 2011 Rapport Geplaatst: 19 april 2011 Heb je dit al eens bekeken? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Ter aanvulling, mocht je een andere provider hebben dan KPN, dan graag even laten weten welke provider, routermerk en type firmware je hebt. Reageren
SpelerNL Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Ter aanvulling, mocht je een andere provider hebben dan KPN, dan graag even laten weten welke provider, routermerk en type firmware je hebt. pff 1 we hebben ziggo dus das al een elende minder en ik weet de rest begot niet ben niet zo hendig Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Je zou eens hier kunnen gaan lezen op het Ziggo forum, categorie "Game Consoles en Ziggo". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.